Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   _Administrace (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Fotky (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=9266)

alzahra22 11-10-2008 21:54

Fotky
 
Ahojte ľudkovia ja len takú drobnosť keď sem budete pridávať fotky s´úste si adť na to viac času a dopíšte aj mená psov keĎ viete. Goša a zvyšok ľudi čo uznávajú fotky nemôžu poznať všetkých psov a ich majiteľov A potom vznikajú chybné identifikácie psov. Je to aj pre vaše dobro aby pod fotkou vášho psa nesvietilo iné meno. Ďakujem veľmi pekne.

Marianka.W 12-10-2008 17:45

O to už jsem se několikrát snažila, ale když už se mi podaří vůbec nějaké fotky sítí "prostrčit", málokdy se mi nabídne možnost dopsat tam komentář, natož jména. Většinou neprojde ani ta fotka... :dontknow

drymarchon3 02-04-2009 17:42

minule keď som pridávala fotografie a písala mená, zrazu všetko zmizlo, ako nejaká chyba a už som nemohla nič dopísať a názvy sú zle určené? nechápem čo sa stalo? komu mám napísať?

leila 02-04-2009 17:56

normálne dole je kontakt, vypíšeš tam svoj mail a napíšeš, že kde sa nachádza fotka a kto na nej je - teda opravu. už som tak veľa krát posielala a vždy to hneď opravili...;)

Hanka 20-05-2009 09:10

Margo, Przemku, kde je problém s přidáním fotek Quenna od Úhoště, které jsem posílala už třikrát? Psala jsem vám k tomu i dva emaily. teď je v databázi zase várka nových fotek, ale ty moje pořád nikde........

leila 20-05-2009 13:21

ja sa čudujem tomu, že niekde inde na nete zverejním fotku svojho psa a objaví sa tu na wolfdogu, že ju vložil admin do galérie... nevadí mi to tak strašne, ale len ma to udivuje

drymarchon3 20-05-2009 13:57

no to som si všimla aj ja u viacerých psov...a musím povedať že ja tu síce psa nemám, ale mne osobne by to vadilo. ako nejde mi ani tak o autorské práva, ale napr. môžem niekde inde zverejniť fotku za určitým účelom a nechcem aby tu bola zverejnená

ale nemyslím to v zlom :rock_3