Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   TsW in nood (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=103)
-   -   Met SPOED tijdelijke opvang gezocht! (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=22063)

mijke 06-04-2012 11:58

Met SPOED tijdelijke opvang gezocht!
 
I.v.m. met de ziekenhuis opname van de eigenaar ben ik met SPOED op zoek naar iemand die een TsW teef van 2 jaar enkele weken kan opvangen.

Mocht je de mogelijkheid hebben om deze hond tijdelijk te kunnen opvangen, of iemand anders weten die dit wellicht kan doen, neem dan s.v.p. even contact met mij op! [email protected]

loco 06-04-2012 14:40

Kan ze bij katten en of kleine kinderen ?
Is ze gewend alleen thuis te blijven in een bench ?
Etc etc.............

Yvonne van Kessel 06-04-2012 17:40

Op verzoek van de eigenaar geef ik een omschrijving van het karakter van de teef. Zij heeft een slechte start gemaakt en is met een half jaar herplaatst bij de huidige eigenaar. Ze krijgt goede begeleiding, maar door haar slechte start is zij nog steeds vrij onzeker.

Gedrag met kinderen: hier is zij niet mee bekend, maar door haar onzekere karakter is het beter haar niet bij kleine kinderen te plaatsen
Gedrag met katten: niet bekend
Gedrag met honden: wisselend. Op sommige dominante honden kan zij dominant reageren, heeft nog niet gevochten, leeft samen met een reu. Is een kwestie van uitproberen. Moet wel aangelijnd uitgelaten worden. Is binnnenshuis gewend in een bench te verblijven. Kan alleen zijn.

De teef is heel aanhankelijk en lief voor de mensen die zij vertrouwt. Ze is sterk en ervaring met (wolf)honden is daarom gewenst.

gerard&monique 06-04-2012 21:47

Is een lieve hond maar vraagt een stevige baas.
Onze katten kon ze niet met rust laten doet ze uiteindelijk niets maar jaagt ze wel constant op. Wie O Wie bij ons kan het niet omdat ik o.a. bang ben dat Coco haar gaat uitdagen en dat de Jongens haar dan te hulp schieten en zal ze dan dus 24 uur per dag in de gaten moeten houden en dat gaat echt niet lukken.
Hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt hond en baas verdienen het.

Gerard

Azazel 07-04-2012 17:29

hoelang is een chinees?

kobesen 03-07-2012 08:58

zie dit net pas.
is de teef al ondergebracht? Zoniet, kan ze hier heen.

leroy & Aro 03-07-2012 12:49

Dit bericht is al van april dus niet meer van toepassing!

Yvonne van Kessel 03-07-2012 18:36

Zo simpel is het helaas niet Leroy. Kim, ik heb je een PB gestuurd.

leroy & Aro 03-07-2012 19:19

Oow owkey, had namelijk mijke aan de telefoon vandaag en vroeg daar gelijk naar omdat ik zelf ook voor de opvang kon zorgen indien nodig!
Zij vertelde mij dat dit een veroudert bericht was dus vandaar!

Groetjes

Yvonne van Kessel 03-07-2012 22:55

Geen probleem Leroy, Mijke kon dat niet weten. Dank voor je aanbod, ik geef het door aan de eigenaresse.

leroy & Aro 04-07-2012 02:31

Maar uit nieuwsgierigheid, zijn er nog veranderingen omtrent de opvang?
De reden dat wij graag voor opvang willen zorgen is dat wij graag een teefje erbij willen hebben voor Aro en graag even willen ervaren hoe dat is voordat we een definitief besluit nemen!

Kortom de hond heeft tijdelijk onderdak, wij kunnen ervaren hoe het is met een teef erbij en Aro kan lekker spelen met een nieuw maatje! 3 vliegen in een klap!

Groetjes

Yvonne van Kessel 04-07-2012 09:12

Goed plan om het op die manier uit te proberen.
Voor ontwikkelingen omtrent de opvang van de teef neemt de eigenaresse contact met je op.

kobesen 06-07-2012 19:28

ik heb mijn telefoonnummer in een pm gestuurd.


All times are GMT +2. The time now is 06:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org