Go Back   Wolfdog.org forum > Search Forums

Showing results 1 to 4 of 4
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: rocky
Forum: Żywienie i zdrowie 15-12-2010, 19:53
Replies: 19
Views: 2,461
Posted By rocky
Post Wilczak to Robin z Wilczego Ducha. Jutro moze...

Wilczak to Robin z Wilczego Ducha. Jutro moze wkleje zdjecia..

A karmnie go Royalem, to dostawal tez u hodowcy. A chcialem tak ogolnie spytac co jeszcze polecacie.
Forum: Żywienie i zdrowie 15-12-2010, 17:32
Replies: 19
Views: 2,461
Posted By rocky
Question Zywienie + weterynarze w Warszawie???

Witam, mam kilka pytan dotyczacych szczeniakow...
Jaka jest dzienna dawka zywieniowa dla malucha?? (maly na 2miesiace) I jakie karmy polecacie??
Czy mozecie polecic jakiegos dobrego weterynarza w...
Forum: Z życia wzięte.... 23-04-2010, 16:04
Replies: 39
Views: 3,683
Posted By rocky
Bardzo dziekuje za odpowiedz, musze to jeszcze...

Bardzo dziekuje za odpowiedz, musze to jeszcze bardzo mocno przemyslec :)
Forum: Z życia wzięte.... 22-04-2010, 16:20
Replies: 39
Views: 3,683
Posted By rocky
Exclamation Pytania przed kupnem CzW

witam, juz od dłuższego czasu zastanawiam sie nad kupnem wilczaka.
Jest tylko jedno ale od 7 do 15 pracuje wiec pies musialby zostawac sam na podworku, czy jest to mozliwe czy raczej pies nie...
Showing results 1 to 4 of 4

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 20:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org