Go Back   Wolfdog.org forum > Search Forums

Showing results 1 to 10 of 10
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: DORA
Forum: Videos & photo stories 24-01-2012, 09:39
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
No.... nie da sie ukryc podobienstwa Biesa do...

No.... nie da sie ukryc podobienstwa Biesa do ojca swego i to jest niezaprzeczalne.
A co do charakteru ja sie nie wypowiadam,ci co mieli okazje poznac naszego Jotuna maja swoje zdanie jak...
Forum: Videos & photo stories 10-10-2011, 15:07
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Paweł sorki wielkie :oops:ze nie zapytałam o...

Paweł sorki wielkie :oops:ze nie zapytałam o pozwoleństwo podprowadzenia fotki Twojego autorstwa.Mam nadzieje ze nie oberwe zbyt mocno,ale nie mogłam sie powstrzymać.
Forum: Videos & photo stories 10-10-2011, 15:05
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
odswiezam temat-Jotun i Biesio

http://www.wolfdog.org/pics2/2009/2/1234186618-4527007.jpghttp://www.wolfdog.org/pics2/2009/11/1257194384-3929784.jpghttps://lh4.googleusercontent.com/-gWbwf3KZwUw/TpGgxC6WEwI/AAAAAAAAAWk/Tez4qjB1YLU/...
Forum: Videos & photo stories 25-01-2011, 11:53
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Dzieki za wklejenie fotek, ja sie chyba nigdy nie...

Dzieki za wklejenie fotek, ja sie chyba nigdy nie naucze;-)
A swoja droga sa podobne prawda:rock_3
Forum: Videos & photo stories 25-01-2011, 10:45
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Sory ale nie umiem inaczej wklejac:oops:

Sory ale nie umiem inaczej wklejac:oops:
Forum: Videos & photo stories 25-01-2011, 10:44
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
A to...

A to Biesiohttp://www.wolfdog.org/forum/customavatars/avatar8390_3.gif (http://www.wolfdog.org/forum/member.php?u=8390)
Forum: Videos & photo stories 25-01-2011, 10:43
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Fotka Jotuna niezbyt wyrazna ale podobienstwo...

Fotka Jotuna niezbyt wyrazna ale podobienstwo synusia Biesa chyba jest?:rock_3
Forum: Videos & photo stories 12-04-2010, 08:26
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Klony Geirrog i Jotun

http://www.wolfdog.org/pics2/2010/4/1271024645-7537264.jpg
http://www.wolfdog.org/pics2/2010/4/1271024319-3258293.jpg
Forum: Videos & photo stories 03-03-2010, 20:17
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
:lol:Jotunek uwielbia snieg ,z Tajguliną bija sie...

:lol:Jotunek uwielbia snieg ,z Tajguliną bija sie o kazdą górkę ale mokry śnieg i kałuze omija z daleka :lol:.A co do klona to ja sie ciesze bo bedzie z maluszka przystojniak .Ciekawe czy dziewczynki...
Forum: Videos & photo stories 03-03-2010, 19:42
Replies: 37
Views: 6,653
Posted By DORA
Jaki ojciec taki syn-podobieństwa....

http://www.wolfdog.org/pics2/2008/3/1205537319-3166483.jpg
http://www.wolfdog.org/pics2/2010/3/1267535906-8378091.jpg
Showing results 1 to 10 of 10

 
Forum Jump

All times are GMT +2. The time now is 03:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org