View Single Post
Old 18-05-2006, 14:37   #1
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default bezig houden....

Hallo allemaal,

Jourdy heeft al een tijdje problemen met zijn maag en mag momenteel alleen speciaal voer en een paar dingen, zoals beschuit, rijst en kaasblokjes. De kaasjes heb ik zelf -op hoop van zege- toegevoegd aan zijn beperkte dieet en dat gaat gelukkig ook goed. Sinds zijn medicatie - om de 4 en 2 uur, ook s'nachts , spuugt hij niet meer
Een kalkbot mag hij ook, echter is dat natuurlijk niet interessant genoeg en daar duw ik dus af en toe een kaasblokje in om hem toch wat te knagen te kunnen geven. Je raad het vast al...zodra hij het kaasje eruit heeft - en dat gaat steeds sneller - verveelt meneer zich alweer...
Sinds gisteren ook weer wat banaan samen gegeten en dat gaat ook goed
Omdat Jourdy momenteel mij van de ladder probeert te stoten en het een lekker dominant pubertje is, heb ik dus mijn handen vol aan ons monster
Van Letty al goede adviezen gekregen m.b.t de opvoeding (die je natuurlijk wel weet, maar een opfrissing was even nodig ) en ik heb mijn 2e plek weer terug.
Echter regent het hier af en toe flink...heeft iemand nog leuke ideeën om mijn energiek wolfje bezig te houden?
Speeltjes zijn hooguit 5 minuten interessant, knagen mag ie dus niet en met die regen en nu dus zijn zwakke maag wil ik hem ook niet te lang buiten laten. We worden immers al nat genoeg tijdens het wandelen
Ben trouwens ook nieuwsgierig wat jullie allemaal verzinnen om de honden bezig te houden

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote