View Single Post
Old 09-02-2012, 23:37   #38
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Dus voor elke test die per ras erbij komt, kan je een dikke 100 euro extra voor elke pup vragen ???
ow.. ow ow ow.. ik ben effies de (werkhonden) uitlaten en inmiddels alweer 9 reacties. *ik moet Erik trouwens toch even van repliek dienen door te zeggen dat het in tijden niet zo druk is geweest op wolfdog (1 topic ... 40 reacties)(excuses daarvoor) *

Gezien de inflatie en het aantal testen dat een fokker tegenwoordig moet doen vind ik... (en dat is een persoonlijke mening) 800 tot 1000 euries echt geen gek bedrag.

Want..

1 - je krijgt er een stukje "natuur" in huis voor.
2 - je doggie gaat tot 18 jaar mee. (dus langere levensduur (more value 4 money)
3 - en hey... wij wil er nu niet een dier met tot 28% wolvenbloed in huis dat ook nog te handlen is....

(vanaf het woord want maak ik natuurlijk weer eens slecht grapje)

Is dat nu echt te vergelijken met een werkhond als een Mechelaar...? waar ik destijds 350 euries.... voor heb moeten dokken... uhhhh.... gevoelsmatig zijn mijn doggies gelijk, laat ik dat voorop stellen. Maar voor mijn Shadje heb ik toch echt wat meer moeten dokken dan onze Breezie...

En met die gedachte in mijn achterhoofd en wat mijn "werkhond" Breezer heeft gekost. Zou ik .... als ik het over mocht doen, hetzelfde bedrag neergelegd hebben voor Breezer als voor onze Shadow.

---reverse psychology---
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 09-02-2012 at 23:50.
Azazel jest offline   Reply With Quote