View Single Post
Old 13-02-2012, 11:27   #121
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Ik denk zeker dat dat inderdaad wel de bedoeling is geweest, maar dat ze niet verwacht hadden dat het tussen de dwerg en de reu en steeds ruiger aan toe zou gaan, en het is natuurlijk wel gevaarlijk voor de dwerg.
Achteraf hadden ze de dwerg beter niet kunnen nemen, of de reu niet.
Ik denk echt dat de bedoeling wel goed is geweest, maar dat hier niet op is gerekend.
ik denk in dit geval de reu niet. Bij mij is het zo, wie het eerst komt het eerst maalt. Dat betekend dat ik een dwerg reu in huis neem ik er zeker geen jonge reu daarna bij ga zetten. Dat is vragen om problemen.
Ik begrijp het gewoon niet dat je als Tsjechen fokker niet weet hoe het tussen tsjechen reuen werkt. Dwerg of niet. Juist Stefanie met haar jaren lange ervaring zou dit moeten weten.
Ben bang dat ze zich maar weer wat heeft laten aanpraten. Maar goed ben er niet bij geweest. Had ik het geweten, had ik direct gebeld en het haar afgeraden met bovenstaande argumenten.
Helaas nu allemaal achteraf gelul.
Ik hoop echt dat er in de toekomst eens nagedacht wordt voor je dit soort dingen gaat doen. OF voordat je het doet eerst toetsen bij andere met een objectieve blik. Zo doe ik het in iedergeval. Anders had ik waarschijnlijk de dwerg nu in huis gehad.
Ook ik ben impulsief, ik weet dat van mezelf, en dus ga ik naar vrienden met mijn idee, die mij het OF afraden met goeie argumenten, OF volledig achterstaan met nog betere argumenten dan ikzelf heb.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote