View Single Post
Old 29-04-2011, 09:01   #17
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default

Ben het er absoluut mee eens dat een Tsjech niet voor iedereen is en dat het hebben van wolfhonden(of dit nu een Tsjech is of een ander "merk") inderdaad een "way of live" is.
Echter ben ik het niet zo eens dat men zegt dat je ernorm veel ruimte nodig zou hebben. Natuurlijk wel veel beweging en activiteiten absoluut maar hier gaan ze ook gewoon goed om een ruimte van een normaal rijtjes huis hoor

Wel merk ik inderdaad dat het bij wolfhonden vaak draait om het natuurlijk overwicht wat Monique al zei. En dat je dat niet altijd op een persoon kan pinnen. Er zijn mensen zat waar het redelijk goed gaat omdat ze wel alles voor hun hond doen maar gewoon net dat overwicht niet hebben en dan zie je soms best dat het thuis op zich wel goed gaat maar hier en daar toch wat "probleempjes "zijn al is dit dan niet altijd in de agressieve sfeer.

Een wolfhond heeft maar 1 baas en als dit toevallig degeen is die ook het meest thuis is heffen die kleine probleempjes zich vaak wel weer op maar ik denk bv wel dat het bv hier anders had geweest als ik de hele dag was werken en Erwin thuis zou zijn. Ik bedoel ze weten dat hij boven ze staat hoor en geeft geen problemen maar hij heeft net dat natuurlijk overwicht niet en zou dus denk ik veranderen als hij thuis zou zijn en ik weg elke dag.
miran jest offline   Reply With Quote