View Single Post
Old 12-12-2010, 15:34   #23
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Zojuist de uitzending gezien.
Ik vind het eigenlijk wel goed dat bepaalde interviews eruit geknipt zijn.

Want als je als medium geweigerd word op de grootste hondenshow, dan heb je als hondenorganisatie blijkbaar veel te verbergen...
En als programma zou ik dan ook al het positieve nog maar even weglaten... want blijkbaar kan de hondenwereld de negatieve aspecten niet helemaal aan.

Als je toch naar die mensen kijkt op zo'n show... dan kom je er pas achter hoe verknipt de hondenwereld eigenlijk is... wat een stelletje mutsen zeg.
De eerste 10 sec van de uitzending vond ik echt hilarisch.... een dierenarts die een hond een aai over de wang geeft en dat er dan zo'n wereldvreemde DODO helemaal tychotisch word en de man bijna aanvliegt met een borstel... haha kostelijk..

Wat de uitzending ook nog even mooi duidelijk maakt is dat een kampioenshond, toch niet altijd gezonde pups oplevert...

Wat dat betreft zegt zo'n Utje of ZG'tje... Nederlands kampioen, Deens kampioen, Duits kampioen en alle andere titels dus eigenlijk helemaal nix.

Ik pleit dan ook voor een nieuwe titel: Most Healthiest of Show ipv Best of Show...

voor diegene die de uitzending gemist heeft: http://beta.uitzendinggemist.nl/afle...van-de-rashond
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 12-12-2010 at 15:57.
Azazel jest offline   Reply With Quote