View Single Post
Old 04-10-2005, 07:15   #13
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default Foto's van de clubmatch n.v.t.w. 2 sept 2005 te Hoenderloo

Hallo allemaal,

Ik heb op de clubmatch van de n.v.t.w. zo'n 250+ foto's geschoten en deze kan iedereen nu downloaden via ftp.
De foto's kun je downloaden in klein,middel en groot formaat en dit houdt in:

klein= max 300 pixels (lengte of breedte) wat neerkomt op +/- 17 kb per foto.

middel= max 1024 pixels (lengte of breedte) wat neerkomt op +/- 750 kb per foto.

groot= max 3072 pixels (lengte of breedte) wat neerkomt op +/- 4,5 Mb per foto.

De foto's kun je downloaden (met internet explorer!) op het volgende adres: ftp://84.30.246.163
er word dan om en gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd en deze zijn:

gebruikersnaam: download
wachtwoord: ikwilfotos

Op de clubmatch heb ik verschillende mensen belooft om foto's op te sturen via de email maar omdat dit erg omslachtig is en niet iedereen een grote emailbox heeft doe ik het op deze manier.
Ik stuur dus geen emails met foto's van de clubmatch!!

De foto's zullen ongeveer 2 weken beschikbaar blijven dus ben er snel bij!

Ik raad aan eerst alle kleine foto's te downloaden, dan een selectie maken van de foto's die je wilt hebben om ze vervolgens in middel of groot formaat te downloaden.

Mocht het zo zijn dat iemand na 2 weken de foto's nog niet heeft kan hij/zij mij een email sturen met het verzoek de foto's nogmaals online te plaatsen.

Mocht iemand zijn of haar foto's van de clubmatch ook op deze manier beschikbaar wil stellen dan kan hij/zij een email naar mij sturen met het verzoek om een upload account. Je kunt de foto's dan uploaden en dan zorg ik ervoor dat ze beschikbaar worden voor iedereen.

Graag hoor ik of dit alles goed werkt en of het bevalt, in de toekomst kan ik dit dan vaker doen.


Groeten,

Barry Rokven
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote