View Single Post
Old 07-04-2012, 15:54   #61
iboss
Junior Member
 
Join Date: May 2008
Location: retie
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Als het niet om te janken was zou ik nu dubbel liggen van de lach, vooral mbt "professionele begeleiding".
Tja bij papa heeft die begeleiding zijn vruchten afgeworpen, ik duim dus dat de pups veel van mama weg hebben anders horen wij hier beslist nog wat van

Gr
Tatiana
het is niet omdat Bossie tegen bepaalde mensen gromde dat hij slecht is hé. ik denk dat zij die wel problemen hadden met hem, hun verouderde visie over de roedeltheorie eens moeten herbekijken in plaats van hem slecht af te schilderen. mensen die Bossie echt kennen begrijpen niet waar deze wilde verhalen van komen. ik wel, maar ga daar niet teveel woorden meer aan vuil maken. En dan de telefoons die ik kreeg, die vertelden welk een wereld die van de wolfhonden wel is. "doe hem niet naar daar want dan ziet hij geen daglicht meer", "zij liggen in proces met de fokker" allemaal dingen die ik ter harte nam om een correcte plaats te vinden voor hem, en wat krijgt hij er voor terug? en dat allemaal omdat er mensen gezichtsverlies zouden lijden mocht Bossie dan toch positief in het daglicht komen.
ik heb nooit problemen gehad met hem. hij is nu herplaatst en doet het al 2 maanden prima bij zijn nieuw baasje. (zonder grommen)
en wat het nest betreft: de moeder is een zeer sociale hond, die zelfs vreemden bij haar pups toestaat. De pups worden constant begeleid door gedragsdeskundigen om er voor te zorgen dat ze zich ten volle kunnen ontwikkelen in onze maatschappij.

grts,
Bob
iboss jest offline