View Single Post
Old 10-10-2009, 20:34   #21
niekvaningen
Junior Member
 
niekvaningen's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: asten
Posts: 9
Default

Quote:
Originally Posted by casa lupo View Post
Eigenlijk wilde ik niet meer reageren op dit topic omdat het dan een wellus nietus verhaal wordt maar daar er mensen belangstelling hebben nog even de volgende tip: informeer maar even bij de sledensport verenigingen wat wel en niet mag met 'niet sledehonden'.

je zult dan ontdekken dat andere rassen niet in de kar/ sleeklasse mogen uitkomen in wedstrijden, maar wel in de stepklasse

Ik heb veel respect en ben ook betrokken geweest bij activiteiten van de dierenbescherming maar ze zijn geen handhaver van de wet en zoals in een eerder bericht te lezen geeft de desbetreffende persoon zijn visie op de wet ....

Mensen die meer willen weten over deze fijne sport voor mens en dier kunnen gerust contact opnemen met ons.
Zelf heb ik ook een step, aanvankelijk wilde ik mijn hond wel leren trekken, maar kwam er toch ook achter, dat zij het wellicht niet snapt dat ze naast de fiets niet mag trekken en met de step moet trekken. Nu loopt ze keurig naast me en in het bos laat ik haar lekker los en sjouwt ze dan weer een achter me aan, dan weer eens door de struiken, of toch gewoon voor me uit. Een perfecte manier voor ons beiden om aktief bezig te zijn, en zij wordt op deze manier ook gedwongen om konstant op te blijven letten "waar de baas is". Het bevalt mij prima zo! groeten Nick
niekvaningen jest offline   Reply With Quote