View Single Post
Old 07-04-2009, 19:25   #25
buidelwolf
senior member
 
buidelwolf's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: The Netherlands
Posts: 163
Default

Quote:
Originally Posted by Manishdra View Post
Waarom ben ik lid geworden?
Omdat ik graag contact heb met mensen met dezelfde hobby's
En een beetje, omdat ik vind dat het hoort (er is een overzicht van aanwezige honden, gezondheids info van de honden, je ondersteund de rv en dus rasvoorlichting ed)

Ik zou wel graag zien dat onze RV ook bonaties zou organiseren.

Natuurlijk is geen enkele rasvereniging perfect. Maar als iedereen zijn eigen gangetje gaat kom je helemaal nergens.
Ik wil me volledig bij Manishdra aansluiten. Ik verwacht daarnaast niet van de rasvereniging dat zij alle mogelijke activiteiten moét organiseren. Daartoe zijn er naast clubmatch en wandelingen, diverse initiatieven van leden en niet-leden om leuks met je Tsjech te doen. Alhoewel we veel tijd besteden aan onze Lucky, hoeft dat voor ons overigens niet per definitie in clubverband.

Ik denk dat met een positieve input en positieve benadering van zaken we gezamenlijk de NVTW verder vorm kunnen geven, waaronder uitbouw van (haalbare) activiteiten, zoals bijv. een door Manishdra genoemde bonitatie. Een bestuursfunctie is vrijwilligerswerk wat er in de vrije uurtjes even bijgedaan moet worden en het groepje Tsjechenbezitters/liefhebbers is relatief klein, dat brengt nou eenmaal enige beperkingen met zich mee.

Té vaak lees ik assertieve posts met een negatieve inslag en van weinig opbouwende waarde. Sommige reply's op reply's met meer emoticons dan woorden vullen wolfdog misschien wel qua aantal posts, maar hebben weinig lezerswaarde. Daarvoor hebben we msn. Wolfdog is weliswaar een open forum, maar er lezen ook vele geïnteresseerden mee die zich oriënteren om een Tsjech aan te schaffen, dat moeten we ons ook beseffen. Deze potentiële groep zou ik graag een wat positievere indruk geven.

Lidmaatschap van de NVTW hoort er voor mij gewoon automatisch bij als Tsjechenliefhebber en alle goedbedoelde ideeën en initiatieven van menigeen gaan tzt best leiden tot een NVTW waar iedereen zich in zou moeten kunnen vinden.

Groet
buidelwolf jest offline   Reply With Quote