Thread: voorpoten
View Single Post
Old 01-05-2006, 22:09   #3
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Hallo Ingrid,

ten 1e denk ik dat je beter op de SWH club kan komen,want daar zijn heel veel mensen met SWH's en dit is toch meer voor de Tsjechen,maar ik wil wel even antwoord geven hier.

Geen idee waar jou hond vandaan komt maar dat rare lopen herken ik van een hond van de Ned. RV.Ze zeggen dat die geen PRA heeft,maar het kan natuurlijk geen kwaad om je hond eens te laten spiegelen.Dat koekje en dat balletje zeggen niks,want er is gebleken dat een hond dat zelfs nog kan met maar 15 % zicht.

Dat door de poten zakken zou een vorm van epilepsie kunnen zijn,wat nogal vaak voorkomt bij de SWH.Epilepsie wordt altijd gedacht aan alleen maar heel erg stuipen en alles laten lopen,maar het kan zich in allerlei stadia's laten zien.Stenka van mij heeft echte grote aanvallen gehad,maar ook wel dat hij alleen maar in soort spaanse pas door de tuin liep.

Geen idee waarom je zegt dat de hond geen pijn heeft nml. tijdens dat door de poten zakken,want normaal is het natuurlijk niet.Heb je het er al met de DA over gehad ?

Kom anders a.s. zaterdag eens wandelen in Zeeland samen met heleboel andere SWH's,dan kunnen we het er uitgebreid over hebben.(13.00 Camping Heische Tip,Straatsven 4,andere zijn natuurlijk ook welkom)

Gr. Christa
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=41095


p.s. link
Xhrista jest offline   Reply With Quote