View Single Post
Old 02-05-2011, 10:00   #27
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Wij merken nu aan Sky dat hij heel duidelijk zijn ballen heeft ontdekt.
Hij is nu 2 jaar en 7 maanden.
Hier thuis is hij nog altijd een schat en knuffel kont, en weet ook waar zijn plaats is en accepteert het ook nog altijd dat Inc de baas over hem is.
Hij toont absoluut geen dominantie naar mij, mijn man, onze zoon van 11 of dus onze AmBulldog reu Inc.
En ook vreemde mensen zijn nog altijd geweldig voor hem, mits ze zich niet opbouwen want dan word hij onzeker.

Maar naar gezamelijke wandelingen zal ik absoluut niet meer met hem gaan.
Sinds een aantal weken klapt hij op alles wat 4 poten bezit en ook een koppel ballen heeft.
Hij maakt hier absoluut geen verschil meer tussen handtashonden en echte honden, reu is reu en hij moet er niets van weten.

Twee weken geleden stond hij aan een jonge dwergteckel te ruiken en er was niets aan de hand, tot ik hem mee trok om verder te lopen toen hoorde ik zijn tanden op elkaar klappen, en wist ik dat het teckeltje heel veel geluk had dat deze er niet tussen zat.
Aan Sky zijn hele houding was totaal niet te zien dat hij een probleem met het hondje had, zijn rugharen lagen plat, geen gegrom, en zijn staart kwispelde vriendelijk en zijn oren stonden normaal nieuwsgierig naar voren.

En gisteren was bijna een Weimaraner reu de dupe.
Zodra Sky van een flinke afstand rook dat het een reu was gingen zijn haren omhoog en wilde hij erop af.
Inc voelde dit meteen aan en had zoiets van "oké ik doe mee".
Gelukkig was een machtwoord voldoende om de heren te laten weten dat ik ze niet zonder vachtproblemen uit deze discussie zou laten ontsnappen, mits ze zouden trachten hun plannen tot uitvoering te brengen.

Teven in alle kleuren en maten kunnen zonder moeite Sky op zijn plaats zetten, maar van reuen accepteert hij op dit moment niet eens dat ze ademen.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote