View Single Post
Old 29-11-2011, 21:18   #17
Zarukas
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 104
Default

Hier leeft de Nina Ottosson Dog Pyramid niet meer maar Kong heeft dat model nu ook en die is hier sterker gebleken.
Net als de Kong Extreme hier een lang leven leiden.
Speelgoed ligt hier in huis en daar heb ik dus ook steeds een oogje op want de honden zijn niet los in huis als ik langer weg ben. De Kong Genius Mike vinden ze hier ook leuk net als de Leo maar die flessehals is kwetsbaarder, al doet'ie het ook halsloos nog, de vormgeving van de Mike is minder kwetsbaar.
In de kennel waar ze dus zonder toezicht zijn liggen boomstronken, een nylabone die ze niet interessant vinden en grote runderbotten. Belangrijk dat het veilig is.
Soms "versier" ik de tuin met allerlei rotzooi, een afgeschreven deel kattenkrabpaal, een grote oranje pion, een plat matrasdeel, een stukje dekzeil waar je wat lekkers onder kunt stoppen, nieuwe boomstronken waar ik lekkertjes bij verstop, een spijkerbroekspijp met een knoop erin, een grote knuffel etc.
Bij voorkeur ook regelmatig zulke rotzooi van anderen wat voor de honden dan juist extra interessant is en uitnodigt om hun neus te gebruiken en alles minitieus te onderzoeken. Rommelmarkten bijv. op koninginnedag zijn ideaal om weer nieuwe atributen op de kop te tikken

creativiteit in deze doet het bij de Tsjechen goed,

groetjes,
Marjan
Zarukas jest offline   Reply With Quote