Thread: Tjechje en baby
View Single Post
Old 11-09-2011, 16:07   #3
Bahco
Junior Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: Beilen
Posts: 16
Default

Wij hebben ook een pup-reu nu bijna 7 maanden en een baby van bijna 4 maanden. We kregen onze pup aan het begin van mijn zwangerschapsverlof. De hond en ik hebben lekker korte wandelingetjes gemaakt, Bahco moest er aan wennen en ik kon ook niet zo ver, dus dat kwam mooi uit. Het kost wel veel energie, maar qua weer was het een prachtige tijd. Bahco en ik hebben veel tijd in de tuin doorgebracht. Even thee drinken bij vriendinnen tijdens het verlof zat er dus niet in, want je kan hem niet direct alleen laten. Dat moest hij leren en dat ging heel goed!

Bahco is nu al veel rustiger als in het begin en Ian (onze zoon) krijgt af en toe een wasbeurt! Bahco weet wel dat je voorzichtig moet zijn, dat gaat prima. Alleen doet hij nog veel met z'n poten (lomp) en daar moet je erg goed om denken. Dat heeft hij niet door, dat die grote poten en nagels erg pijn kunnen doen. Ian kan nog niet op de grond liggen, daar is Bahco nog te druk voor. We zijn af en toe aan het oefenen met Ian op de grond en Bahco erbij. Dat gaat vrij goed. De speeltjes van Ian zijn superinteressant en Bahco moet nog leren, dat die niet zijn om te slopen!! Net als Chantal laten we ze ook nooit alleen, tussendeuren dicht, wanneer ik even naar de wc moet enz. Maar dat geld uiteraard voor elke hond.

Groeten Christiana
Bahco jest offline   Reply With Quote