View Single Post
Old 24-04-2011, 23:33   #40
Puma
Ottokar lovers
 
Puma's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 271
Default

[quote=channi;374323]geacht forem en lezers langs deze weg wil ik het beroefende bericht uit laten gaan dat wij torak in hebben moeten laten slaapen voor ons was het een echt liefe hond en zullen hem daar om ook erg missen wij gaan er van uit als mensen vragen hebben over hoe het komt dat wij torak hebben moeten laten in slAAPEN ONS ZULLEN BERICHTEN MIJN E-MAIL IS [email protected] mijn telvoon numer is 06-26322153 dus liefe mensen laat stevanie hier buiten voor vragen moet je bij mij zijn hoop op jullie mede werking het is voor een ieder niet leuk om je hond in te moeten laten slaapen zo ook voor ons niet het half jaar dat torak bij ons was ging het erg goed hij speelde met reu's en teven in de ren hoop echt dat jullie stevanie niet lastig vallen heb niet voor niets mijn televoon numer en e-mail er bij gezet.

[b] met vriedelijke groet henk en jo annink.[/]


Waarom dit bericht op deze manier? Waarom niet duidelijk het verhaal van begin tot eind, zodat er geen speculaties en insinuaties plaatsvinden. Je lokt hiermee totaal onnodige reacties uit. Of plaats geen bericht.

Mijke / moderatoren, kunnen de weerzinwekkende en totaal irrelevante reacties van loco en azazel worden verwijderd svp?

Last edited by Puma; 25-04-2011 at 00:02.
Puma jest offline