Thread: Ook voorstellen
View Single Post
Old 23-12-2011, 11:44   #8
Paulien Vos
Junior Member
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 10
Default

Het gedrag neem ik echt serieus, mijn kruising Tjech heeft helaas ook veel van die grapjes. Ik ben elke dag ruim 4 uur met ze op pad en als ik dan een minuut mijn hielen licht om boven te stofzuigen zijn alle vergeten schoenen of dozen kapot. Ik heb ondertussen gewoon met haar afgesproken dat ze haar hele leven lang geen zakgeld meer krijgt
Maar serieus: ik weet hoe anders de Tjech in elkaar zit, maar alle andere gedragingen die ik heb gezien en die ik al meemaak met mijn kruising Tjech wegen toch zwaarder. Het temperament past gewoon erg goed binnen onze situatie en wat ik wil van een hond.

Hoe oud of jong een eventuele herplaatser is maakt mij in principe niet echt uit. Ze moeten oud en jong genoeg zijn om ons tempo bij te benen, maar ze moeten vooral ook bij mijn meiden passen. Reu of teef maakt mij ook niet uit. Ik denk inderdaad wel dat nog een teef erbij een beetje vragen om ruzie is. Mijn teven kunnen het erg goed vinden, maar ze zijn wel behoorlijk "vrouwelijk" om het zo te stellen.

Ik heb inderdaad al in de lijst gekeken hier en ik heb twee tjechen gezien die mij enorm aanspreken. Over een van hen kreeg ik net een mail terug dat ze al een nieuw thuis heeft gevonden. Over de ander heb ik nog niks gehoord. Dit is een reu van 06 van dit jaar. Helaas staat er niks in de omschrijving over zijn karakter.

Maar al iemand die al wat meer is geïntegreerd in de wereld van de Tjechen wat hoort, houd ik mij aanbevolen.
Paulien Vos jest offline   Reply With Quote