View Single Post
Old 18-08-2010, 00:00   #12
nanouk
Junior Member
 
nanouk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 208
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Dat is goed nieuws zeg. Nu maar hopen dat Torak bij zijn nieuwe eigenaren niet van dat "natuurlijke" gedrag gaat vertonen.

gr,
Barry
Hij zit bij mijn ouders... en die zijn wel wat gewend van mijn saar hoor...onee, de vergelijking houdt op bij het tanden poetsen in de coniveer, markeergedrag en het haar wat overal rondvliegt...

Het is een bonk energie, een supervriendelijke maar ook onverstoorbare hond in huis, je zou bijna denken dat hij er al langer woont, maar hij weigert bv om op Misty en Macho zijn kleedje te liggen. (die hebben daar nog steeds eigen kleedje, drink en etensbakken)

mijn ouders zullen niet veel online zijn, zijn niet van die internetters, mijn moeder kan niet eens de computer aanzetten, , maar ik zal iig ook veel op foto vastleggen omdat je dan ook veel dingen achteraf nog eens rustig kan bekijken.

eerste gecontroleerde kennismaking met mjn 2tal op vreemd terrein is ook al achter de rug, ik schrok behoorlijk van zijn reachtie naar Misty, een teef, Misty truwens ook, maar op Macho reageerde hij na aanvankelijk wat vooral onzekere dominantie/agressie behoorlijk goed. Macho knalde gelijk wel in telgang van de spanning, maar ik denk dat de foto's wel een beeld geven!






nanouk jest offline