Thread: Voorstellen
View Single Post
Old 08-04-2008, 23:57   #16
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by buidelwolf View Post
Gaat heel goed met Lucky (Delan van Hiemrod).
Het manneke heeft z'n plaatsje al goed gevonden bij ons. Het mee uit wandelen gaan (nog niet te lange stukken) vindt ie al heel spannend. Gewoon mee de stad in, uit eten etc. Hebben we meteen gedaan. De eerste 50 meter van huis stribbelt ie een beetje tegen, maar dan loopt hij vol vertrouwen mee. Vindt het ook geweldig om grotere honden tegen te komen. Vorige week z'n eerste puppencursus gehad. De aanwezigen vonden hem allemaal schitterend. De cursusleider vond dat ie het heel goed deed. Ik had het idee dat hij alleen maar oog had voor de andere honden... Hij groeit onder onze ogen! Hij eet niet, hij vreet. We moeten een beetje opletten dat hij niet te veel eet. Hij is mooi op gewicht. De bijtjes komen soms wel hard aan. Consequent Nee zeggen lijkt niet altijd te helpen, maar het wordt wel iets minder (hard), lijkt het.
Spelen met bal is ook het einde. Komt ie terugbrengen en dan moeten we hem weer diep de tuin in gooien. Hij gaat gemakkelijk z'n bench in en als ie moe is vindt hij er een fijn rustig schuilplekje. Bench hebben we deels ook afgedekt.

Ik heb geprobeerd foto's te uploaden, maar deze waren te zwaar en als ik ze in de gewenste resolutie zou plaatsen zouden ze piepklein en korrelig zijn. Hoe moet ik dat doen?

Groeten
Hoi buidelwolf,

Als je een eigen website hebt of een hyves pagina bijv. Dan kun je daar de foto's uploaden (zwaarte maakt daar niet uit) en vanuit daar hier middels een url plaatsen.

groetjes Kim

PS mocht je wat uitgebreide info van me willen hebben, kun je me even een PBtje sturen.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote