View Single Post
Old 30-10-2012, 17:28   #39
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Het valt me trouwens wel op, dat je alweer niet ingaat op het feit dat de fokker van dit forumonderwerp de fout in is gegaan.
Ik vind het ook vreemd dat een vereniging in zee wilt gaan met een fokker die regels van een andere vereniging aan haar laars lapt.
Geeft ook geen positief beeld van de Tamaskan Club weer hoor

Groet,
Patty
Okee het is duidelijk dat we op een aantal punten gewoon verschillen van mening en zelfs op wat punten het met elkaar eens zijn alleen is dit dus eigenlijk de draaiende kwestie.
Om eerlijk te zijn zullen ook hierin mensen van mening verschillen.
Als eigenaar van een hond( dus niet de fokker van de hond) denk ik dat je zelf tot zover mag beslissen wat je met je hond doet. Ik bedoel ik kan jou of jij mij ook niet vertellen dat ik met mijn Tsjech niet in het bos mag lopen ofzo om gewoon even een krom voorbeeld te geven. Daar vind ik dat een ieder vrij is.

Maar mede haal je de club aan. Ik neem aan dat een persoon zelf ook wel nadenkt hoe de club erover nadenkt en hoe reacties kunnen zijn alvorens een beslissing te nemen. Of zo'n beslissing dan nog steeds fout is vind ik persoonlijk aan de achterliggende reden van de persoon liggen en dat kan je in mijn ogen dan moeilijk veroordelen als je die niet weet.
Wel vind ik daarin dat een club het recht heeft daarin zijn eigen maatregelen te treffen maar die kan je niet afschuiven op de andere club die wel met de persoon in zee gaat. Elke club heeft regels maar niet elk besluit heeft te maken met het aan de laars lappen van die regels.
Ik denk dat in zijn geheel afdoende is om vanuit de club dan een stelling en besluit te maken zonder naar wie dan ook verder een vinger te wijzen.
Maar dat is mijn mening
miran jest offline