View Single Post
Old 19-06-2011, 07:27   #28
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by Smokey View Post
Het verhaal van die reu met 1 bal ken ik ook,die komt van een andere fokker (NL)vandaan,je schrijft het erg warrig op.
Die reu ken ik ook, en ik kan zeggen dat die gratis herplaatst is en nu een tuin heeft van 3Ha en letterlijk en figuurlijk met zijn gat in de boter is gevallen.
Bij de vorige bazen speelde hij onopvoedbare pup, en bij de nieuwe baas ging alles meteen van een leien dakje, er is nog niets gesloopt, vuil gemaakt of gestolen en hij leeft gewoon in huis waar hij nu een paar weken later ook al tot 4 uur alleen thuis kan blijven.
Omdat deze hond nooit geleerd had om samen met het baasje te wandelen en meende deze door de straten moeten te slepen, heb ik de nieuwe baasjes een priveles gegeven, en nu wandelt het vrouwtje welke maar een kleine 10kg zwaarder is als de hond alleen met hem zonder languit op de stoep te belanden.

@ Wilma, hij heeft trouwens nu eindelijk helemaal geen ballen meer
Ik krijg wekelijks mailtjes over hoe het met hem en het gezin gaat.

En Colinda, als je vind dat er hier foute dingen geschreven worden, dan is het misschien behulpzaam om niet tegen mensen te liegen als ze hulp aan bieden en alle partijen het zelfde te vertellen, daar waren jij en Falcon veel beter mee geholpen geweest.
Als je gewoon eerlijk gezegt zou hebben dat hij je BV over het hoofd gegroeid zou zijn had niemand er iets van gezegt hoogstens "bezint eer gij begint".
Iedereen in de Tsjechenwereld weet dat een Tsjech opvoeden niet van een leien dakje gaat, en dat deze honden met bijna 2 jaar nog puberen is ook bekend.
Je wil niet weten hoeveel huilende baasjes ik al aan de telefoon gehad heb omdat de hond op zijn/haar strepen meende te moeten gaan staan.
De kunst is dan om ballen te hebben en op tijd om hulp te vragen.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote