View Single Post
Old 02-11-2012, 08:57   #112
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default

Gezien ik wel een mailtje uitgedaan heb maar mijn account er wel nog steeds is kan ik je vraag beantwoorden Wilma

Ten eerste haal jij een quote aan van Jennie.
De TDR die er nu is daar zitten de Jennie en de Lynn niet meer bij. Om echt op de hoogte te zijn wat er nu in de TDR speelt raad ik je echt aan wil je er wel over discuseren jezelf op de hoogte te stellen want in princiepe gelden voor de TDR de dingen dus niet meer die door dit stelletje leugenaar is neer gekwakt. ( de reden waarom ik bij de TBA zit die vanaf het begin van zijn ontstaan overal wel open en eerlijk in is geweest)
Ik ben het echt niet eens hoe alles gaat hoor maar je moet natuurlijk ook wel bekijken hoe men erin staat.
Natuurlijk stonden toen veel mensen erachter dit niet te doen( mijn mening daarin is nog steeds dat de Tsjech niet de beste keuze daarin is )maar gezien ze nu met DNA testen etc nu zelf ook weten dat de Tsjech er al in zit is hun mening bijgedraait.
Buiten of je het er nu wel of niet mee eens is kan je daarin alleen een oordeel geven over de TDR als je eens gevraagd heb waarom. Kijk ik weet waarom, mijn persoonlijke mening is dat ik niet voor een Tsjech zou kiezen maar begrijp hun argumenten maar buiten dat geheel zou ik het anders aan gepakt hebben ja daar kan ik mensen alleen gelijk in geven.
Maar Tja zijn er in het verleden ook geen fouten bij andere rassen gemaakt waarvan men nu geleerd heeft ??????en sommige nog steeds niet na al die jaren??????

Er zijn er die de Tamaskan ooit erkend wil hebben maar ook die dit juist absoluut niet willen. Ik zelf zou dit NOOIT willen en heb daar mijn redenen voor
Degeen die het wel willen, willen hem graag onder groep 5 hebben.
miran jest offline