View Single Post
Old 25-10-2008, 20:51   #5
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

OOk van mij even een kort verslagje.

Thuiswedstrijd dus kwartiertje gereden voordat we er waren

Eerste keer een echte hondenshow waar we aan mee hebben gedaan. Barry heeft alle hoeken en gaten even mogen bekijken en toen begon het lange wachten. Ondertussen probeerde Barry nog met goed resultaat een stuk brood te jatten wat hij vervolgens niet op at , wilde ook geen snoepje aan nemen en was wat kwijlerig... ik weet niet of honden niet op hun gemak kunnen zijn of zelfs wat gestresst tijdens zo'n show maar hij was niet helemaal op zijn gemak. Terwijl hij 'smorgens zijn eigen bak brokken en de helft van Pulga d'r bak heeft leeg gegeten.


Na het lange wachten mochten we dan eindelijk de keuringsring in waar hij zich weer netjes gedroeg. Liep wat traag mee maar verder hadden wij geen problemen. 2 e plaats met een Utje, de competitie was net even wat beter maar ja verder met de orde van de dag.
Nog wat uitleg gekregen van Letty hoe het zit met CACIB en zo... ik geloof dat ik het een beetje begrijp

Daarna nog even wat lekkere hapjes gekocht zodat de hondjes thuis nog iets te snacken hadden. En daarna nog even de Zwitserse herder bekeken, want hier liep Barry zijn vriendinnetje van de ringtraining mee met ook goed resultaat.

Na niet zo lang overdenken hebben we toch maar besloten om Barry niet voor de Winner in te schrijven.... na 2 shows was ik er voorlopig wel weer klaar mee , maar ik kom wel even kijken naar de hondjes die daar zijn in amstedam.

Zo rond 15.30 zijn wij naar huis gegaan enigszins gaar, Letty alleen achter latend voor de erering.
Overigens GEFELICITEERD met de 9e plaats!!! een niet 'show'hond (zonder fluffie details die wapperen tijdens het lopen) kan het dus ook
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote