View Single Post
Old 23-05-2012, 17:03   #3
Wilko
Junior Member
 
Wilko's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 238
Smile

Quote:
Originally Posted by Jolanda View Post
Dus ik zou dat niet meer doen, dat achter jonge honden aanrennen, want je leert Styx dat dat dan geoorloofd is.
Enne die andere honden hebben speelkameraadjes genoeg op andere tijden, ik denk niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken.
Oh, maar het is (in mijn ogen) ook geoorloofd dat zij achter die andere jonge honden aangaat. Ze speelt er namelijk heel leuk mee (in het geval van de echte kleintjes zelfs heel erg lief en voorzichtig), en in het geval van leeftijdsgenootjes en oudere honden ook heel enthousiast maar wel met in achtneming van de ander zijn grenzen (inhouden als er gepiept wordt, haar energie en intensiteit op de andere hond afstemmend e.d.)

Wat dat spelen met andere honden aangaat vind ik dat gewoon leuk, zeker als de wat oudere honden alleen maar met elkaar bezig zijn en zo'n kleintje dan een uur lang wordt genegeerd. Er komen een flink aantal honden van minder dan een jaar oud bij elkaar op het lokale losloopveld, maar slechts een enkele van zeg maar 8 tot 12 weken.
Wilko jest offline   Reply With Quote