View Single Post
Old 04-08-2010, 21:48   #8
IsisChamook
Junior Member
 
IsisChamook's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Baars
Posts: 7
Default

Chamook is voor mij zo speciaal door haar: eerlijkheid, enthousiasme, haar goede bedoelingen, haar ogen die je het gevoel geven dat je de enige op aarde bent, haar wil om op elke impulsieve actie van mij in te gaan, haar knuffel gehalte, haar waakzaamheid, haar trouwheid, haar hoge "P.C. Hoofdstraat gehalte" en haar gave om met iedereen om te kunnen gaan en vooral met iedereen de interactie aan te gaan. Ook lijkt ze wel emotioneel hoogbegaafd. D.w.z. een kind wat z'n eerste stapjes zet daar laat je je door flink met de vingers in je gezicht zitten, een mevrouw die op bezoek komt met hevige rugpijn die begroet je niet eens (en dat is echt heel knap van Chamook!), Italiaanse legerofficieren ga je eens even goed met de bek communiceren (kusjes geven en kletsen op de arm), bekenden altijd hartelijk begroeten en met hardlopen zoveel mogelijk likjes aan anderen geven en komt er eens iemand langs waar ze het niet zo op heeft: tsja dan is het even voor mij om alles uit de kast te halen. Afijn, een tsjech is een echte aanrader!
Attached Images
File Type: jpg IMG_2067.jpg (79.7 KB, 17 views)

Last edited by IsisChamook; 04-08-2010 at 21:56.
IsisChamook jest offline   Reply With Quote