View Single Post
Old 29-02-2012, 15:43   #12
Wilko
Junior Member
 
Wilko's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 238
Smile

Quote:
Originally Posted by Annemiek View Post
Ik vroeg me toevallig laatst hetzelfde af. En direct erna bedacht ik me dat het ook leuk is om af te wachten wat voor kleur het gaat worden. Zelfde geld voor de vachtkleur, ook die verschilt bijna van dag tot dag :P

Volgens mij zei patrick dat hoe lichter het blauw in de ogen van de pup hoe lichter de uiteindelijke oogkleur zou zijn. Niet dat je daar nu nog iets aan hebt :P
Ja, dat was ook wat mij bij stond.
Alleen zijn de enige foto's die ik van haar van onge leeftijd natuurlijk heb binnen gemaakt, dus daar zie je niet zoveel van de kleur van de ogen omdat ze zulke wijde pupillen heeft.

Het is ook niet dat ik haast heb om te weten hoe ze er uit gaat zien of zo, alleen maar dat ik me afvroeg hoe lang het duurt voor we de kleur te zien krijgen die het ongeveer gaat worden.

En inderdaad, die vacht verandert nu snel. Dat bruinige pluisvachtje dat ze eerst overal had is nu vervangen door een veel dichtere vacht plus ondervacht met de kleuren die ik ook van volwassen TSW ken.

Leuke bijkomstigheid is hoe snel die vacht weer schoon is als ze weer eens lekker door de modder heeft gerold met een andere pup (die dan echt smerig is en blijft). :-)
Wilko jest offline   Reply With Quote