Thread: Verzorging
View Single Post
Old 14-09-2011, 15:31   #10
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

wandelen: meestal 3 a 4 x daags waarvan 1 wandeling lekker naar het bos 1 tot 2 uur, en de andere wandelingen 10-30 minuten rondom huis.

eten: 2 x per dag meestal brokken maar ook regelmatig KVV(kompleet vers voer) en af en toe wat kippennekken/vleugels.

trainen: 1 x in de week behendigheid en tijdens wandelingen en in huis wat gehoorzaamheid.

Borstelen: niet vaak genoeg , begin pas met borstelen als de plukken uit de vacht steken dus soms paar dagen achter elkaar en dan weer lange tijd maanden niet.

Op dit moment geen aanpassingen in huis, hij heeft wel een half jaar aan de riem om mijn middel gezeten 24 uur per dag dus ook mee naar WC/douchen/TV kijken/computeren/slapen , schatje wilde niet in de bench, wat nu overigens wel lukt, als de hondjes alleen blijven in huis krijgt hij nog wel een muilkorfje om als ik langer weg ben of dan moet hij even in de bench (een gewone vari kennel heeft de tsjech test doorstaan). Als ik ga werken gaan ze mee dus zitten ze niet lang alleen.

Slapen doet hij waar hij wil in huis, dus o.a. bed/bank/grond en dat op regelmatige tijden afgewisseld

Hij heeft noodgedwongen 2 nachten in pension moeten verblijven en daar is hij dus over een hek van ruim 2 meter geklommen/gesprongen? in ieder geval liep hij op zijn gemak tussen de buitenrennen in.

Overigens is hij gek op zijn vrouwen in huis, hij heeft enkele vrienden(op 1 hand te tellen) maar een komplete reu erbij lijkt me geen goed idee in ons huis.

groetjes Judith en succes in je ontdekkingstocht

Last edited by jmvdwiel; 14-09-2011 at 18:29.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote