Thread: korben
View Single Post
Old 06-03-2011, 16:45   #62
channi
korben
 
channi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: hengelo ov
Posts: 75
Send a message via MSN to channi
Default

Is onderhand al een lange tijd geleden dat mensen wat van ons hoorde. Dacht laat ik dan maar eens even weer schrijven.

Met korben gaat alles goed natuurlijk.
Hij wordt bijna 2 gelukkig. Hahaha

We hebben een tijd gehad dat we het erg druk hadden met vanalles. Onze toekomst plannen alles is veranderd.
In oktober ben ik zelf onder het mes geweest ivm een knobbel die ingesneden moest worden en niet gehecht mocht worden ivm ontsteking.
Veel pijn en moeite en gelukkig hulp van sander kon ik beetje zelf de honden doen. Als sander moest werken hielp Henk mij.
Meerdere keren was de wond net dicht en aangezien ik best wel eigenwijs ben ging ik de honden alleen doen en scheurde de wond weer open. Dan leer je het wel snel af. Dus erg weinig met ze kunnen doen.
En dat was merkbaar.
Korben vond geen enkele andere hond meer lief en achter vanalles aan.
Namate ik hersteld was was ik vaak ziek.

In november kwamen we erachter dat ik zwanger ben.
Erg leuk nieuws. Alleen was ik erg veel ziek. Slecht mijn eten binnen kunnen houden. En moest wel gewoon werken.
De hondjes waren de hele tijd bij mij als ik op de bank lag.
Alles werdt me toen wel te veel.
Tussen tijd nog niet veel met de honden gedaan dus die zaten met veel overbodige energie.

December ging al wat beter aangezien ik toch maar in de ziektewet was gegaan op advies van de huisarts. Het ging gewoon echt niet.
Langzaam die maand kon ik dan even klein stukje met de hondjes lopen.
In ieder geval ver genoeg om in het bos in het omheinde gedeelte te kunnen laten rennen en spelen. maar onze Duitser werdt ziek. Hij deed niks meer. Alleen eten en drinken. En ze hadden veel jeuk. Voor oud jaars dag maat naar de DA geweest. Ze hebben een spuit tegen de jeuk gehad en ringo laten röntgen en blijkt dat de kommen bij de heup te groot zijn. Daardoor loopt hij zo doorgezakt en kan hij weinig bij de achter heupjes hebben. Door die spuit knapte ringo ook weer helemaal levendig op.

Januari ging al beter. Voelde me beter. Eten bleef binnen. En trainde met korben weer een beetje. En langzaam weer lekkere stukjes lopen.
En het werdt tijd dat ik korben zijn gedrach ging aanpakken.
Het gaat al een stuk beter als toen. Natuurlijk nog niet helemaal maar al stukken beter.

Nu ben ik 23 weken zwanger.

En alles gaat weet lekker hier.
Zal snel weer verdere update schrijven.
__________________
Groetjes chantal

Last edited by channi; 06-03-2011 at 16:58.
channi jest offline   Reply With Quote