View Single Post
Old 25-04-2011, 12:05   #53
channi
korben
 
channi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: hengelo ov
Posts: 75
Send a message via MSN to channi
Default

Quote:
Originally Posted by Xhrista View Post

Channi jij weet alles zo goed en hebt in de beginne de fout gemaakt om iets te plaatsen en dat weer weggehaald.Om de nagedachtenis van de hond zou ik dat rechtzetten met een uitleg.

Gr. Christa

À ik weet niet alles zo goed. Vind ik een klote opmerking.

B ik weet wel wat er aan de hand / gebeurd is maar het is niet aan mij om het hier neer te zetten. Heb je vragen hebben ze liever dat je beld of e mail. Dat is hun keus. Niet mijne op deze manier.

C ik had al eigenlijk wat gepost met we zullen je missen enz maar werdt mij gevraagd of ik dat eraf wou halen. Heb ik uit respect gedaan.

D ik ben onderhand het zat dat het hier een rel aan het omstaan is.
Henk heeft het erop gezet omdat wij vinden dat jullie ook het recht hebben om het te weten dat die er niet meer is.
Verder waarom enz niet erbij gezet omdat wij niet nodig vinden om het iedereen te laten weten. Mensen die echt om een dier geven bellen dan wel en krijgen van Henk dan het wel te horen. Laat nu eens ruimte zijn voor ons verdriet en heb je vragen bel! Wil je niet bellen of mailen hou dan gewoon je smoel als het om rellen gaat en laten we deze topic benutten op een volwassen manIer.
__________________
Groetjes chantal
channi jest offline