View Single Post
Old 13-06-2012, 00:59   #6
Wilko
Junior Member
 
Wilko's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 238
Smile

Allemaal bedankt voor de tips en waarschuwingen.

Ik had me ook al gerealiseerd dat ze waarschijnlijk dat beest (is een Akita, als ik het goed heb) te grazen zal proberen te nemen als ze ouder en sterker is. Alert blijven is gelukkig mijn twede natuur, maar het kan geen kwaad om daar nog eens op gewezen te worden nu er een echt doelwit is opgedoken.

Vandaag zijn we weer op dat losloopveldje geweest, en ook al gedroeg ze zich net wat anders dan normaal, toch heeft ze weer leuk gespeeld met enkele speelkameraadjes. Ik merk in huis ook aan haar gedrag dat ze anders in haar vel zit dan normaal: ze klimt ineens overal boven op (aanrecht, tafel en boven op haar bench), ze jankt en huilt weer als ze alleen in de bench of het kennel wordt gelaten (zelfs voor maar vijf minuten toen ik een aanhanger uit moest laden), ze heeft voor het eerst in weken weer eens in haar bench gepoept maar lijkt bij het overtreden van de regels (niet op de bank e.d.) ook veel sneller een onderdanige positie aan te nemen als ik haar daarvoor alleen maar indringend aankijk en nee zeg.

Ik probeer haar net zo te behandelen als normaal en ik denk dat ik daar aardig in slaag. Toch ben ik wel benieuwd naar wat er in haar kopje af speelt, maar dat zal ik natuurlijk nooit helemaal te weten komen.
Wilko jest offline   Reply With Quote