Thread: Aro`s HD Test
View Single Post
Old 26-07-2012, 11:25   #8
leroy & Aro
Junior Member
 
leroy & Aro's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bergschenhoek
Posts: 36
Send a message via MSN to leroy & Aro
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
Zijn de foto's ook opgestuurd naar de Raad van Beheer? het is nml voor een dierenarts een beetje een gevaarlijk hobby om een 'officiele' uitslag voor HD te geven, we kunnen er flink naast zitten. En daarbij wil je een officiele uitslag dan moet de foto wel opgestuurd worden naar de raad van beheer.
Nee deze foto`s zijn niet opgestuurd en ik hoef hier ook nog geen officiele uitslag van te hebben. Deze DA heeft hier veel aantoonbare kennis over HD en ik vertrouw op zijn oordeel. we hebben zelf besloten deze nog niet op te sturen maar de volgende test uitslag, als Aro 3jr oud is wel.

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
Verder zorgen dat Aro een hele goede bespiering ontwikkeld! veel fietsen en zwemmen dit zorgt ervoor als zijn heupen inderdaad op de foto slecht zijn hij mogelijk toch goed kan blijven bewegen. Rontgenologisch slechte heupen wil niet zeggen dat de heupen in het gebruik ook slecht zijn.
Er werd al met Aro gefiets, voornamelijk voor het UV examen. Dit willen wij zodra de tempraturen weer zakken dus waarschijnlijk na de zomer weer oppakken en ook gewoon het UV examen afleggen.
Zit ook te denken om skates aan te schaffen om met Aro te gaan skate.
Wat zwemmen betreft maak ik me geen zorgen. Er gaat geen dag voorbij dat ie donderstraal het water niet in duikt.
__________________
De Wolf Ruilt Wel Van Baard, Maar Niet van Aard...!!
.....................................................

Last edited by leroy & Aro; 26-07-2012 at 11:27.
leroy & Aro jest offline   Reply With Quote