View Single Post
Old 24-03-2004, 23:37   #2
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Wat een leuk initiatief Patrick!!

Als het even lukt kom ik zeker ook met Chezka en Karlik

Hieronder zal ik nog even de andere reacties van jou en Frieda op deze bijeenkomst kopieren (die staan nu onder het onderwerp van de vorige wandeling, en het is wat verwarrend als er daar over 2 verschillende bijeenkomsten gepraat wordt )

groeten,
Mijke

Quote:
Originally Posted by VandijckKristel
Hallo,
Bij deze kan ik jullie een primeur aanbieden , met name op zaterdag 12 juni 2004 organiseer ik voor ALLE tsjechische wolfshonden uit Belgie,Nederland ,Luxemburg,Frankrijk,..... een bijeenkomst in de Politiehondenschool te Schoten bij Antwerpen. Meer details volgen nog maar je zal er een goede wandeling in de buurt kunnen maken alsmede ook een beetje gehoorzaamheid, agility en waak en verdediging kunnen doen. De cafetaria van deze school staat speciaal voor ons ter beschikking en een drankje kost slechts gemiddeld 0.85euro. Het aanvangsuur en het eten moet nog overlegd worden. Hou alvast deze datum vrij!!!!!!!!
Laat op voorhand iets weten of je komt en met hoeveel mensen en Tsjechen.
Groeten Patrick
[email protected]
Quote:
Originally Posted by Frieda
Hallo hier met Frieda van Koninklijke Club Politiehond Schoten vzw
zoals Patrick al schreef willen wij een samenkomst organiseren in onze club. er kan een wandeling gedaan worden van +- 5 km. Op onze 2 pleinen kan er agility beoefend worden, uw wolf kan leren over een hangbrug te lopen, op een plateau door een gat springen en terug, door flessenrekken gaan, door een vijver van +- 50 cm diep lopen, op een beweegbaar vlak zijn standen doen en daarbij voor de liefhebbers ook nog bijtwerk proberen. Voor die taak staat mijn echtgenoot Jef ter beschikking. De club beschikt over een grote omheinde parking.
In de kantine zijn diverse bieren frisdranken en versnaperingen te verkrijgen alles aan 1.00 € uitgezoderd Duvel ..1.50 €.
verse groentesoep met beschuit 1.50 € croque monsieur 1.50 €
Mijn wolf is Chiron van De New Flame.
mischien tot ziens op 12 juni 2004
U kan ook op onze website een kijkje nemen. www.politiehondschoten.be
mijn E-mail is [email protected]
Frieda
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote