Thread: korben
View Single Post
Old 20-10-2009, 20:56   #2
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

heel herkenbaar

een tsjech zou niet zo veel blaffen... nou die van mij kan krijsen/blaffen als de beste, vooral als hij denkt dat we naar het bos gaan.. zal nog wel erfenisje zijn van mijn oude herder , mijn spaanse schone is in ieder geval gewoon stil en die wacht bescheiden tot ze de auto mag verlaten.

plassen/poepen op bed , niet zo leuk.. maar bij Barry duurde het ongeveer totdat hij een halfjaartje oud was.. toen was hij zindelijk. En in de bench??? nou mooi niet dus he, enne ik wil graag vrienden blijven met mijn buren. Nu kan hij af en toe even in de bench.. heeft slechts 1 1/2 jaar trainen geoefend.

Inderdaad in de stad wandelen geen enkel probleem, schatje van de eeuw, maar dan moeten er natuurijk geen andere honden lopen, die moeten gewoon fijn thuis blijven.

Oh en regels gelden zolang dat je het uitspreekt tenminste dat denk ik wel eens bij Barry, vind hij het echter interessant genoeg dan gelden regels/commando's langer


Maar goed, Korben is vrij identiek aan Barry... misschien moet ik je alvast waarschuwen voor het douche gordijn
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote