View Single Post
Old 12-06-2004, 21:21   #19
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default

Hallo,
Uit naam van de organisatoren, Jef-Frieda-Kristel-Patrick(een andere dan in voorgaand bericht!), danken wij alle aanwezigen voor hun komst. Als iedereen om 17.00u weg was hebben we nagepraat. Bij leven en welzijn zal volgend jaar er terug een bijeenkomst zijn.
Alle bezoekers lieten mij weten dat ze het gezellig vonden en zich geamuseerd hebben. Sommigen vertelden mij dat ze eindelijk een losse sfeer gevoeld hadden onder de mensen. Bij tentoonstellingen is er altijd wel spanning en jalouzie omtrent de winnaar(es).
Tips om volgend jaar nog beter te doen zijn altijd welkom.

Dat er veel "de New Flame" honden waren, was onvermijdelijk. Het was onze eerste organisatie en deze fokker had mij een lijst bezorgd van al zijn gefokte honden. De vele oproepen op deze site waren in principe voldoende om ook andere uit te nodigen. Bovendien stond er 1/4 pagina publiciteit in de "Woef". In verschillende dierenvoedingwinkels werd geafficheerd. Het feit dat de deelname gratis was,is ook enig. Dus meer konden we niet doen. Bij deze hopen wij dat iedereen mondeling reclame maakt, zodat er volgend jaar meer diversiteit bij de honden is.

Foto's van de bijeenkomst zullen deze week op de site komen.

Tot ziens!!!!!!!!
Patrick Kristel
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote