Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-02-2010, 19:05   #1
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default goed tehuis gezocht voor Tsjechen-reu van 2 jaar

Via een ander forum kreeg ik het verzoek dit hier te plaatsen.
Voor nadere informatie, kun je naar het onderstaande mail-adres
een mailtje sturen. Niet naar mij dus, groetjes Stefanie
************************************************** **

Ik ben voor mijn vriendin opzoek naar een adres die intresse heeft in een 2 jarige gecastreerden tsjechise wolfshond.

Hij is vrij schuw, dat komt omdat Ticho tot en met 16 weken in een kennel gezeten heeft bij een fokker in frankrijk.
Ticho kan met kinderen, honden en katten.
Wat ik al vertelden is Ticho vrij bang en gereserveerd voor mensen. Hij vertrouwd ze niet, maar met een hoop geduld en liefde kom je er heel ver mee.

Ticho zit hele dagen en nachten in een bench, waar deze hond (en natuurlijk alle honden) niet geschikt voor is...dus hij kan z'n ernergie niet kwijt....dus ook hyperactief.

Als ik bij hem ben en hem zie merk ik gewoon dat ie zich doodverveelt in de bench...als ik me hand in de bench steek likt hij me handen en zie je dat die wilt kroelen....als Ticho eenmaal uit de bench is, is hij zo druk dat ie niet weet hoe hij met z'n ernergie om moet gaan...en kan hij geen rust vinden..vandaar hij ook van de baas in de bench moet. Het enigste wat ticho wilt is liefde en aandacht..iemand die elke dag heerlijke wandelingen met hem maakt.

Voor meer inforumatie kan je me mailen naar
[email protected]
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org