Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-01-2010, 17:47   #21
Puma
Ottokar lovers
 
Puma's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 271
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
We zijn allemaal verschillende personen die alles anders beleven dus de mening kan dan verschillen maar ook de feiten en de waarheden.
En als we met zijn alle bv op de Clubmatch zijn, kan mijn belevenis heel anders zijn dan dat jij het hebt beleeft.
En omdat we alles anders beleven,
Kan het zo zijn wat voor jouw een feit is, voor mij een mening is.
En wat voor jouw een mening is kan voor mij een feit zijn .
En ondanks je het anders beleeft, kan het voor mij nog zo de waarheid zijn en voor jouw een complete leugen .
Dus op een forum doet een mening wel degelijk iets toevoegen, anders hebben we geen forum .

Groette Martine.
Beleving is geen feit, Martine...

Feiten zijn gevalideerd door onderzoek en wetenschap, in tegenstelling tot onze belevingen en meningen.

Helaas is de tijdsgeest tegenwoordig zodanig, dat meningen al snel als feiten worden gepresenteerd, met als gevolg verwarring en verdraaing. Ik hoef maar 'Wilders' te schrijven, en je ziet een goed voorbeeld van hoe mening als feit wordt gepresenteerd en vervolgens als waarheid wordt aangenomen door een groot deel van het volk.

Maar back on topic, de straatjoekel is niet geclassificeerd, is geen ras en heeft geen homogene kenmerken, wat Jos zijn stelling onderuit haalt.

En dat is een feit...
Puma jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org