Go Back   Wolfdog.org forum > Polski > Reklama i prasa

Reklama i prasa Wilczaki w prasie, reklamie, teledyskach i telewizji (grające 'siebie' lub wilki). Artykuły i programy o rasie...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 26-11-2013, 23:48   #121
Fori
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 159
Default

To ja też poproszę 12stron plus okładka, matowy

i 3sztuki poproszę

Pozdrawiamy i dziękujemy za ogrom pracy i kalendarz
Fori jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 10:04   #122
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Wycena przy druku 12 kart+okladka (cena juz z vatem, czyli brutto):

50 szt. - 19.50 zl/sztuka
60 szt. - 18 zl/sztuka

Nie wiem, ile moze kosztowac wysylka - musze podpytac smoka… Nie wiem, ile sie placilo w zeszlym roku? Obawiam sie, ze to tez trzeba bedzie przeslac w tubkach - na koperty bedzie za duze, a i moze sie pogniesc.

za druk zaloze z wlasnej kieszeni, bo za dlugo by trwalo czekanie na przelewy. Jak sie okaze, ile bedzie kosztowala wysylka, podam nr konta

Przesylki do wiekszych miast (np Wroclaw czy okolice) mozna zrobic zbiorcze, jesli ludzie sie spotkaja i przekaza sobie towar - wyjdzie taniej. Warszawiaki niestety beda w tej lepszej sytuacji, ze za przesylke nie zaplaca - odbiora u mnie - nie ma sprawiedliwosci na swiecie i poczta na nich nie zarobi.

Na razie w watku, mailach do mnie i na facebooku) zamowienia byly takie:
jacekjg - 1
louve - 1
makota - 1
wonderfull wolf es - 1
Gaga - 2
joanna - 1
wildeheart - 1
dorotka - 4 (w mailu)
skrzat - 2
agnieszka - 2
wercyngetoryks - 1
jagoda - 5
abis - 1
fraxinia - 1
radek - 1
padre - 1
emi - 1
erendil - 1
avgrunn - 1
lupusek - 1 (moze wiecej? cos wspominala…)
lutek - 3
gia - 1
pewnie jacek (od Banera) - 1 (tak sadze, dopytam sie)
pewnie Peri - 1 (tak sadze, dopytam sie)
ja - 1
Fori - 3
jedna pani z facebooka - 1
-------------------------------
dopisuje jeszcze Wilu - 2
i jedna pania z maila - 1
Dariasek - 2
Rybka - 2
Magda W - 1
i Bura - 1

Na dzisiaj to 50 sztuk.

Bardzo bym prosila osoby, ktore sie wstepnie deklarowaly, a z ktorymi nie mam kontaktu, o maile z ostatecznym potwierdzeniem, podaniem adresu, ilosci sztuk, ew jesli wysylka ma byc zbiorcza, na czyj adres mam wyslac, ile sztuk, i dla kogo to bedzie. Czekam na maile do konca tego tygodnia (czyli do 1.12)

anna(maupka)annawielbut.pl

PS. Ostateczna wersja jest tutaj (foty i kalendarium):
https://plus.google.com/photos/10255...CJ7Ytr2Rz9_4BA

W marcu zaszla zmiana, chyba jest teraz bardziej adekwatne, w zw. z tym jedno zdjecie Magdy z jesieni niestety wylecialo

Jesli Wam sie chce, sprawdzcie cyferki - zaznaczalam TYLKO niedziele, żadnych innych świąt - jak ktoś jest prawosławny, rzymski katolik, protestant, judaista lub agnostyk - to obchodzi co innego i w innym czasie, wiec wg mnie nie bylo sensu zaznaczac wiecej dni swiatecznych...

Last edited by anula; 27-11-2013 at 20:01. Reason: ps+dopiski siostry sklerotyczki
anula jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 11:25   #123
Puchatek
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,330
Default

Post z wczoraj:
Quote:
Originally Posted by Bura View Post
I potwierdzam zamówienie: 1 kalendarz poproszę.
Puchatek jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 13:04   #124
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Quote:
Originally Posted by Bura View Post
Post z wczoraj:
jak ktoś "pościł" pare dni temu, to tez wystarczy
anula jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 14:06   #125
Wilu
Junior Member
 
Wilu's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Brzeg
Posts: 53
Default

Jejku dłuższa awaria kompa i cała zabawa kalendarzowa nas ominęła szkoda

To przynajmniej poproszę 2 sztuki
__________________
Anyż Lunar Wilk z Baśni
Wilu jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 15:13   #126
Dariasek
Koneko-chan ^ ^
 
Dariasek's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Gdynia City
Posts: 115
Default

My potwierdzamy że chcemy zamówić 2- sztuki
__________________
Wilk zmienia sierść, ale nie zmienia natury.
Dariasek jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 15:14   #127
Gia
K-Lee Family
 
Gia's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Wrocław
Posts: 2,400
Send a message via Skype™ to Gia Send Message via Gadu Gadu to Gia
Default

Potwierdzam 1 szt
__________________

Gia, K-lee Vornja z Peronówki & Gran Rosa Amiga Atropa Bella Donna...
Gia jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 16:38   #128
Puchatek
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,330
Default


Quote:
Originally Posted by anula View Post
jak ktoś "pościł" pare dni temu, to tez wystarczy


Ot, i się zbiesiła....
Puchatek jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 17:43   #129
Rybka
Member
 
Rybka's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Stargard
Posts: 757
Default

Ja poproszę dwie sztuki.
__________________
Rybka jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 19:05   #130
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Quote:
Originally Posted by Rybka View Post
Ja poproszę dwie sztuki.
A dlaczego ja Cie nie wpisalam???
anula jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 19:50   #131
Rybka
Member
 
Rybka's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Stargard
Posts: 757
Default

Nie wiem Więc się przypominam
__________________
Rybka jest offline   Reply With Quote
Old 28-11-2013, 19:47   #132
jacekjg
Junior Member
 
jacekjg's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Jelenia Gora
Posts: 281
Default

Anula ja potwierdzałam 2 sztzaraz przesyłam dane
jacekjg jest offline   Reply With Quote
Old 29-11-2013, 00:50   #133
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Quote:
Originally Posted by jacekjg View Post
Anula ja potwierdzałam 2 sztzaraz przesyłam dane
ok, mam nadzieje ze sie w tym wszystkim nie pogubie - bardzo was przepraszam, ale mam ostatnio młyn w pracy, a do polowy grudnia musze jeszcze oddac prace dyplomową, którą dopiero zaczęłam robić - na szczescie studia szemrane, więc mysle, ze się wykpię tanim kosztem
pilnie notuje, na koniec niedzieli zamieszcze ostateczna tabelke, wiec bedzie jeszcze czas na ew. sprostowania, ale wyglada na to, ze zamowienie bedzie na 60 sztuk, wiec koszt druku wyniesie 18 zl - plus przesylka - na razie nie wiem ile, ale sie dowiem i napisze
anula jest offline   Reply With Quote
Old 29-11-2013, 13:31   #134
Abis
Junior Member
 
Abis's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Warszawa
Posts: 38
Default

my tez 2 sztuki
Abis jest offline   Reply With Quote
Old 29-11-2013, 18:36   #135
Agnieszka
Distinguished Member
 
Agnieszka's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Supraśl/Poznań
Posts: 2,513
Default

Potwierdzam dwie sztuki. Nie wiem, czy MagdaW już pisała, czy nie - my prosimy o wspólną wysyłkę, tzn. moje + Magdy
Agnieszka jest offline   Reply With Quote
Old 29-11-2013, 20:30   #136
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Quote:
Originally Posted by Agnieszka View Post
Potwierdzam dwie sztuki. Nie wiem, czy MagdaW już pisała, czy nie - my prosimy o wspólną wysyłkę, tzn. moje + Magdy
Tak, pisala, wiec mam zapisane
anula jest offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 21:51   #137
lutek:)
Junior Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Rzeszów
Posts: 52
Default

Przepraszam, że dopiero teraz ,ale trochę ostatnio nieinternetowa jestem. Ja potwierdzam swoje 3 sztuki, dane do wysyłki przesyłam na maila.
Zeszłoroczny kalendarz przydał się baaardzo więc dzięki za pracę nad tegorocznym
lutek:) jest offline   Reply With Quote
Old 03-12-2013, 00:58   #138
Skrzat&Bow
Junior Member
 
Skrzat&Bow's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Gdańsk
Posts: 314
Send a message via Skype™ to Skrzat&Bow
Default

ja też potwierdzam 2!
Skrzat&Bow jest offline   Reply With Quote
Old 06-12-2013, 20:29   #139
anula
czuły barbarzyńca
 
anula's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: miastowieś S-łomianki
Posts: 1,859
Default

Druk zlecilam w poniedzialek. Pani obiecała sie uwinąć przed świetami. Mam nadzieję zamowienie odbierać partiami, tak, zeby wysylke do Was robic sukcesywnie - warszawiaki poczekaja na sam koniec. Ostatecznie sa chetni na 66 sztuk (wyszla ładna liczba )
Adresy do większości mam, do tych, do których nie mam, bede się odzywać. Co do kosztów - kosztorys na druk 60 sztuk wyniósł 18 zl /szt (z VAT), ale moze bedzie taniej, bo zamowilam nieco wiecej. Musze jeszcze obliczyc koszt wysylki - chyba trzeba bedzie je pakowac w koperty z tektury falistej - papier jest gruby (300g/m2), w zwiazku z tym tuby odpadają - nikt potem tego nie rozprostuje
Widzialam probne wydruki i bylam zadowolona (a mnie niestety trudno zadowolic ) - i jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem, to mam nadzieje, ze wyjdzie fajnie
jak tylko oszacuje koszt wysylki - dam znac - wysylanie paru sztuk pod jeden adres na pewno bedzie najbardziej ekonomicznym rozwiazaniem.
anula jest offline   Reply With Quote
Old 06-12-2013, 21:08   #140
Gaga
VIP Member
 
Gaga's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Los Dientitos
Posts: 6,856
Send Message via Gadu Gadu to Gaga
Default

Zapodałabyś numer konta? Nie po chrześcijańsku tak, przed świętami, zostawiać Cię z założoną kasą
__________________

Hodowca psów to nie funkcja, to nie zawód i nie nazwa hobby - to tytuł i godność. Trzeba na nią zasłużyć i dobrze piastować.
チェイタン。
Gaga jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org