Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Honden shows

Honden shows Onze show successen, hoe je een Tsw kunt voorbereiden, hoe hem te showen...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 16-07-2004, 21:16   #1
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default foto van show in brummen

hallo
ik zou graag wat foto's zien van de show van brummen is dat mogelijk
ik had het harstikke naar mijn zin ben ook weer iets wijzer geworden omtrent deze ras en het is zeer zeker leuk om andere mensen te ontmoeten met dezelfde passie voor dit ras.
groetjes wilma en gaya
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 16-07-2004, 22:16   #2
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hallo Wilma,

Misschien is het handiger (omdat niet iedereen altijd op dit forum aanwezig is) om Koos & Letty of anderen die ook op de clubmatch van de kynologenclub in Brummen waren, even persoonlijk te mailen of bellen.

Ik was er zelf niet, dus heb ook geen flauw idee wie er toen foto's gemaakt hebben.

Groetjes,
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 16-07-2004, 23:00   #3
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Wilma,

Er zijn diverse foto's gemaakt. Door ons zelf ook maar ik ben afhankelijk van iemand die ze op internet zet. Nog even geduld.
(Het lijkt wel of we goed op de hoogte zijn met dit soort dingen maar dat valt vies tegen. ) Er komt wel wat aan maar het kan even duren.

Groetjes,

letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 17-07-2004, 09:51   #4
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default Tadaaa foto's van Brummen

Hierbij de leukste foto's die ik heb gemaakt in brummen.


































Hopende je van dienst te zijn geweest Wilma....

Ennuhhh het was inderdaad een leuke dag, maar het wachten tot je op moest was wel afzien...

Ps. ik heb dezelfde foto's ook naar Mijke gestuurd (alleen in kleiner formaat en met commentaar) zodat ze in de galerie gezet kunnen worden.

Ps2. Mochten er misschien mensen zijn die een bepaalde foto in groot formaat (ca. 2 Mb( 2272 x 1704)) willen hebben, stuur dan een e@mailtje met beschrijving van de foto naar [email protected] en ik e@mail hem naar je toe.

Groetjes,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 17-07-2004, 11:03   #5
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Barry,

Heel hartelijk bedankt voor de foto's en het alvast doorzenden naar Mijke. Ze komen er beslist op. en de rest zal van het weekend komen.

Groetjes,

letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 18-07-2004, 08:37   #6
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default foto van show in brummen

hallo
nu kon ik mijn man ook laten zien wie de zusjes en broertje was van gaya harstikke bedankt barry het zijn mooie foto's en ik zal zeker een foto bestellen. Nu heb ik nog een verzoekje misschien wil de eigenaar van gaya luna een foto plaatsen ze was helaas niet aanwezig op de show maar ben toch wel nieuwsgierig hoe zij er uit ziet alvast bedankt
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 18-07-2004, 13:42   #7
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default Clubmatch Brummen

Hallo iedereen,

Op 20 juni heeft de KC Brummen haar jaarlijkse clubmatch georganiseerd.

Het bestuur van deze vereniging heeft aan ons gevraagd of wij misschien wat honden konden inschrijven omdat de opkomst de laatste jaren wat matig was geweest.

Wij hebben toen onze puppykopers van zowel de Duitse Herders als de Tsjechoslowaakse Wolfhonden aangeschreven om te vragen of ze eventueel mee wilden doen.

Daar hebben er een aantal positief op gereageerd en ook nakomelingen via een andere kennel zijn toen op deze dag geweest.

Het is dus een soort reunie geworden van de diverse nesten en het weer heeft op die dag gigantisch meegespeeld omdat de zaterdag ervoor, de regen met bakken uit de hemel kwam zetten. Die zondag was het stralend weer en er zijn toen van de 22 aanmeldingen van de Tsjechen er 19 komen opdraven. Ook van de Duitse Herders waren er zo'n 12 aanwezig.

Het is een heel gezellige dag geworden met ook leuke resultaten en de Keurmeester, de heer E. Wieldraayer, was ook na afloop lovend over de diverse honden.

Bij de Puppy klasse heeft Fayla van Goverwelle, eigenaresse Mev. Stefanie Korthout, deze klasse gewonnen en is Bacardi Eden Severu in de eindkeuring van de Herdersachtigen op de 6e plaats geeindigd.

Zoals reeds geplaatst, zijn er diverse foto's al op deze site te zien. Er zullen er ongetwijfeld nog een aantal volgen en misschien is er in de toekomst nog een vervolg.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 18-07-2004, 20:56   #8
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Persoonlijk had ik jullie al gefeliciteerd met dit resultaat!

Maar natuurlijk ook via deze weg nog allemaal Proficiat !!

groetjes,
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 19-07-2004, 19:59   #9
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Dank je wel Mijke maar eerlijk gezegd had ik jou daar ook verwacht.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 19-07-2004, 20:30   #10
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Op die dag had ik een andere afspraak, anders was ik zeker wel even komen kijken
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 19-07-2004, 22:54   #11
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Verklaring geaccepteerd maar ik dacht dat je eventueel ook had meegedaan. Maar eerder gemaakte afspraken gaan natuurlijk voor.
groetjes
Koos jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org