Go Back   Wolfdog.org forum > Polski > Hodowla

Hodowla Informacje o hodowli, selekcji hodowlanej i miotach....

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-11-2010, 23:34   #1
7th_son
Junior Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Ostrów Wielkopolski
Posts: 9
Default Polecane hodowle

Dzięki za odpowiedź! Nie znam się na tym, czy moglibyście polecić mi jakieś hodowle?

Pozdrawiam
7th_son jest offline   Reply With Quote
Old 27-11-2010, 23:48   #2
DanielZ
Wilczasty : Foto
 
DanielZ's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Łódź/Wielka Wieś
Posts: 900
Send a message via Skype™ to DanielZ Send Message via Gadu Gadu to DanielZ
Default

polecam te http://www.wolfdog.org/pol/litters/
DanielZ jest offline   Reply With Quote
Old 28-11-2010, 03:51   #3
Gia
K-Lee Family
 
Gia's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Wrocław
Posts: 2,400
Send a message via Skype™ to Gia Send Message via Gadu Gadu to Gia
Default

Na stronie głównej masz większość zapowiedzi miotów w Polsce i zagranicą
__________________

Gia, K-lee Vornja z Peronówki & Gran Rosa Amiga Atropa Bella Donna...
Gia jest offline   Reply With Quote
Old 28-11-2010, 12:27   #4
Witek
Plessowy wilczak
 
Witek's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Pszczyna
Posts: 1,200
Default

Quote:
Originally Posted by 7th_son View Post
Dzięki za odpowiedź! Nie znam się na tym, czy moglibyście polecić mi jakieś hodowle?

Pozdrawiam
Ja powiem w ten sposób. Jeśli o mnie chodzi to ja osobiście gdybym miała kiedyś kupić drugiego wilczaka z Polskiej hodowli to kupiłabym tylko z dwóch: Galicyjski Wilk i Gorthan. Nie chcę tu umniejszać innym hodowlom, ale mnie się osobiście najbardziej podoba typ wilczaka w jaki chcą się "wstrzelić" Ci hodowcy. Poza tym mając niewiele miotów wydaje mi się, że mogą więcej czasu poświęcić i przyszłemu właścicielowi i szczeniakom.