Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 22-05-2006, 18:12   #1
ConnyTimber
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Almere
Posts: 42
Default Vakantieopvang

Onze Timber gaat van de zomer logeren bij de hondengedragsdeskundige die ons in het begin heeft bijgestaan. Dat is dus perfect maar ik kan me voorstellen dat hij daar niet altijd tijd en/of zin voor heeft.
Hoe doen jullie dat allemaal? Wij gaan nl. altijd op vliegvakanties, dus Timber kan niet mee.
Heeft iemand ervaringen met goede oppasadressen of goeie pensions?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Groetjes,
Conny
ConnyTimber jest offline   Reply With Quote
Old 22-05-2006, 18:41   #2
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hoi Conny
Deze zomer gaan wij op zomerkamp naar Slowakije, en dan gaan de honden mee. Andere jaren gingen we eigenlijk nooit echt op vakantie, in het voorjaar of najaar een weekendje Center Parks met de kids, dan bleven de honden thuis, in de ren van 8x11mtr. in de kennel met binnenverblijf of in de huiskamer in de bench. De buren lieten de honden dan 4x per dag uit, en lieten ze binnen of buiten naar gelang het weer was. Ze zijn dan de hele dag samen, en het is dan maar voor enkele dagen.

Omdat ik merkte dat er veel mensen hun hond niet naar een pension willen doen, ben ik begin dit jaar, kleinschalig met hondenopvang begonnen.
In januari heb ik een hond te logeren gekregen voor een half jaar (baas ging vrijwilligerswerk doen in Servie) een kruising husky/bouvier. In het weekend van de carnaval had ik 7 honden (w.o. een Saarloos, Witte Herder, border collie), in de opvang, maar dat doe ik niet meer, was ietsies te veel In de zomer krijg ik er 3, plus 2 van mezelf is 5, en dat is het maxium, ook al hebben wij een omheinde tuin van 1000 m2. De honden moeten natuurlijk wel sociaal zijn met andere honden. Als iemand meer info wil, stuur me dan een mailtje
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 22-05-2006, 18:46   #3
Excalibur-Sauvignon
Junior Member
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 174
Send a message via MSN to Excalibur-Sauvignon
Default

gelukkig hebben wij daar een aantal goede adressen voor, namelijk andere wolfhonden liefhebbers. Gerard en Marijke wonen vlak bij ons, Marjan Holwerda woont niet gek ver van ons weg en desnoods zou Mika nog naar zijn fokkers terug kunnen in Arcen. Maar als het een beetje kan gaat Mika natuurlijk gewoon mee met ons op vakantie(als we al op vakantie gaan dan). Andersom passen wij ook direct op hun honden mochten ze dat vragen. Zo gaan we volgende week een aantal dagen op Duet en Sol passen van Gerard en Marijke en zitten we eind juni/begin juli een dikke week in Arcen om op de honden van Mika's fokkers te passen.
__________________
KLIK HIER : ONZE MIKA
Excalibur-Sauvignon jest offline   Reply With Quote
Old 22-05-2006, 23:45   #4
ConnyTimber
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Almere
Posts: 42
Default Vakantieopvang

Wat leuk Stefanie die kleinschalige opvang!
Zoiets lijkt me echt ideaal voor Timber.
Mag ik je e-mail adres i.v.m. toekomstige vakanties?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Conny
ConnyTimber jest offline   Reply With Quote
Old 20-06-2006, 12:16   #5
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Kheb je een mailtje gestuuurd,
wist niet meer of ik dat al gedaan had
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org