Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-08-2005, 10:54   #1
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default Nieuwe baas gezocht voor onze Ibiza Jody v. Rijneckerhof

Wij hebben een tsjech van 4 jaar, het is een teef die gestelliriseerd is. Voor ons en onze kinderen is het een schat van een hond, maar naar vreemde bijt zij. Dat is ook de enige reden dat ik een nieuwe baas voor haar zoek. Mijn 2 kinderen brengen wel eens onverwachts vriendjes mee of er komt onverwachts visite, en dan hapt zij naar mensen. Ik heb wel een kennel maar dit is geen ras om opgesloten te zitten. Daarom zoek ik een nieuwe baas voor haar, zonder kinderen en andere dieren. met reuen kan ze wel opschieten, met teven niet.Ze heeft gehoorzaamheid 1&2 gedaan en is HD-vrij. De nieuwe baas moet wel hondenervaring hebben. Voor eigen mensen is ze heel sociaal en lief. Ik heb haar ook aangemeld voor herplaatsing bij de N.V.T.W
Op deze manier hoop ik een goed nieuw tehuis voor haar te vinden.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 14-08-2005, 19:54   #2
Hondenhut
Junior Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: Goch/Duitsland
Posts: 31
Default

Hallo Stefanie,

Wat een moeilijke beslissing voor je.......... helaas kan ik je niet helpen. Ik zou wel heel benieuwd zijn naar wat jullie hebben gedaan cq geprobeerd om haar gedrag te beïnvloeden?

Groetjes,
Marian
Hondenhut jest offline   Reply With Quote
Old 07-09-2005, 12:48   #3
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hallo
Afgelopen zaterdag is Jody naar haar nieuwe baas, mr. Desensky gegaan, naar Tsjechie. Via wolfdog had hij Jody gezien en wilde haar graag komen halen. Met hulp van Letty hebben wij info over deze man in Tsjechie gevraagd, het is natuurlijk niet naast de deur om even te gaan kijken. Deze meneer is hondenpsygoloog en heeft een hondenschool en veel ervaring met TSW.Omdat Jody een sterk karakter heeft gaat zij haar nieuwe baas helpen om onzekere honden meer zelvertrouwen te geven.
Als je foto's van deze man en zijn honden wilt kijken kun je kijken op www.psycholog-psu.com , deze site is wel in de Tsjechische taal. Het was wel moeilijk om afscheid te nemen van Jody,maar volgende zomer mogen we komen kijken. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze een goede nieuwe baas heeft.
Groeten Stefanie
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org