Go Back   Wolfdog.org forum > Polski > Hodowla

Hodowla Informacje o hodowli, selekcji hodowlanej i miotach....

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 18-02-2010, 10:51   #1
Witek
Plessowy wilczak
 
Witek's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Pszczyna
Posts: 1,200
Default Wilczaki we wloskim stylu

Długo się wahałam... No ale dobrze... Powiem to! Mnie też się chyba podobają bardziej psy w włoskim stylu- znaczy duże i puchate. Piszę chyba, bo niestety nie miałam okazji zobaczyć ich na żywo, a zdjęcie to tylko zdjęcie. Dla mnie na zdjęciach ten pies http://wolfdog.org/pol/dbase/d5423.html to po prostu cudo. Ale jak wygląda na prawdę nie wiem. Jeśli tak jak na zdjęciu to.... (oj teraz mi się oberwie, ale co tam!) uważam że rasa powinna iść w tym kierunku- dla mnie jest to bardziej wilczy wygląd. Wiem, nie znam się, jest wzorzec itp. Ale czy nie jest cudowne w naszej rasie to, że jest tak niewyrównana? Że prawie każdy może sobie dobrać wilczaka jakiego chce pod siebie? Że na wystawie wiesz, który wilczak jest który, a nie jak w przypadku jamników czy innych ras gdzie wszystkie psy wyglądają jak swoje klony? Oczywiście mówię tu tylko o wyglądzie bo rzeczą nadrzędną jest to żeby pies był zdrowy.
No ulżyło mi! Mam nadzieję, że zaraz nie zacznie się jatka.
Witek jest offline   Reply With Quote
Old 18-02-2010, 11:00   #2
szasztin
Senior Member
 
szasztin's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Sopot
Posts: 1,787
Default

Quote:
Originally Posted by trunksia&witgor View Post
Długo się wahałam... No ale dobrze... Powiem to! Mnie też się chyba podobają bardziej psy w włoskim stylu- znaczy duże i puchate. Piszę chyba, bo niestety nie miałam okazji zobaczyć ich na żywo, a zdjęcie to tylko zdjęcie. Dla mnie na zdjęciach ten pies http://wolfdog.org/pol/dbase/d5423.html to po prostu cudo.
Będzei mały OT : trunksia&witgor zobacz to zdjęcie psa o którym piszesz:
http://wolfdog.org/drupal/pl/gallery/pic/76296/. To jest ładny pies!!