Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Honden shows

Honden shows Onze show successen, hoe je een Tsw kunt voorbereiden, hoe hem te showen...

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-09-2007, 20:54   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Kampioensschapsclubmatch voor TsW's !!

Beste mensen,

Even een reminder:

As dinsdag 25 september is de sluitingsdatum van de inschrijving voor de kampioensschapsclubmatch van de NVTW (de rasvereniging voor Tsjechoslowaakse wolfhonden) (De clubmatch zal gehouden worden op 7 oktober)

Op de site www.wolfhond.org kun je dus je TsW tot dinsdag nog on-line inschrijven (en je hoeft geen lid van de vereniging te zijn om mee te kunnen doen)

Het is altijd een leuke informele show (zonder verplichte benches en zo) en haast altijd lukt het met het weer, om de show buiten te houden!
(Maar als het slecht weer is, kan iedereen ook binnen terecht)

Dit jaar komt er een Tsjechische keurmeester: Monika Soukopova. en na de keuringen zal zij 's middags uitleg geven over de Bonitatie (= de fokgeschiktheidstest in Tsjechie.)

Op dit moment zijn al veel Tsw's uit verschillende landen ingeschreven En deze show is dus ook een ideale gelegenheid om eens veel meer TsW's bij elkaar te zien en hun eigenaren te ontmoeten!
Vanzelfsprekend zijn ook bezoekers die alleen komen kijken welkom!

Zelf heb ik ook mijn hond ingeschreven en ook de eigenaren van een aantal van haar nakomelingen hebben dat gedaan
Daardoor kunnen we ook in de fokgroep uitkomen.

De reden dat ik dat hier schrijf, is dat ik het leuk zou vinden als andere fokkers dit ook doen!
Op die manier kunnen we laten zien dat ook in Nederland veel mooie TsW's gefokt worden

Ik zit natuurlijk niet in de organisatie en weet niet wie er ingeschreven hebben. Dus misschien hebben andere fokkers zich hiervoor al ingeschreven en is dit bericht "mosterd na de maaltijd"

groeten, mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org