Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden: Saarloos

Wolfhonden: Saarloos Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over Saarlooswolfhond...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-01-2007, 20:27   #21
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Barry,

Denk je dat met het starten van een nieuw topic, dit verbeterd.

Het is echter niet nodig om dit, volgens jou, "commercieel geneuzel" te veranderen.

Ik heb alleen aan Jos gevraagd om mij te verklaren, wat hij onder commercieel fokken verstaat en daar heb ik tot op heden nog geen echt antwoord op gehad.

Hij draait om de hete brij heen en waarom geeft hij mij daarop nu niet gewoon een duidelijk antwoord. Niets mis mee, dacht ik.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 01-01-2007, 21:55   #22
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Wat is jullie probleem? Ik heb antwoord gegeven. Vervolgens geeft Letty twee maal een mening over wat anderen ervan zouden kunnen denken. Dan komt vandaag 12,42h eindelijk de directe vraag waar mijn grens ligt. Ook al hoort dit niet in dit topic thuis. 14,48h komt Willy al dat ik eindelijk eens uitleg moet geven. En Letty vind dat ik erom heen draai. Ik ben niemand verplicht mijn grens uit te leggen. En als dan hoef ik niet binnen twee uur uitleg te geven. En kans om erom heen te draaien had ik niet want ik lees het nu pas. De enige vervuiling is jullie reactie wat niets met topic te maken heeft. En als je op ander topic mijn mening vraagt kun je die krijgen. Maar als je je aangesproken voelt en als je bang bent dat pupkopers dan kunnen denken dat er geld te verdienen is, zoals je dat meld. Dan lijkt het me verstandiger mijn mening niet te vragen. Maar ga je gang.
Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 01-01-2007, 23:49   #23
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Laten we het bij het onderwerp houden en wel de nieuwe Saarloos vereniging.

Waar de grens van een gewone fokker naar een commerciele fokker zou liggen is denk ik persoonlijk. De een vind dit en de ander vind dat. Dus waarom kunnen we het daar niet bij houden.

Goed voornemen voor het nieuwe jaar !?
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 01-01-2007, 23:53   #24
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Ben het er volledig mee eens.
gr Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 01-01-2007, 23:58   #25
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Overigens, ik heb nog geen gezins uitbreiding. De TWH's die bij mij een poos verbleven waren niet van mij. De TWH welpen liggen ook niet bij mij. Maar de SWH's dadelijk wel.
gr Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 02-01-2007, 10:10   #26
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Het zal mij een biet wezen wat er nu onder "commerciele fokker" verstaan wordt. Zolang de "fokker" maar goed met zijn of haar honden omgaat en verantwoordt fokt conform de regelementen van de RvB.

Ik ben gewoon erg blij verrast dat wij een nieuwe SWHvereniging hebben. EINDELIJK! Ik hoop echt van harte dat het jullie goed gaat, heb er alle vertrouwen in!

Groetjes Kim

PS Gelukkig nieuwjaar allemaal!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org