Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-02-2008, 18:52   #1
indianrose
Junior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Gouda
Posts: 29
Default TsW in huis nemen?

Hallo iedereen,

Ik zal me eerst voorstellen: ik ben Linda, ben dierenartsassistente en ben me momenteel aan het verdiepen in het karakter van de TsW.

Mag ik aub jullie mening of jullie denken dat dit ras in mijn routine zou passen?

Wanneer ik een hond in huis neem kan hij mee naar mn werk wat natuurlijk een enorm voordeel is daarbij werkt mijn vriend voornamelijk thuis dus ook daar zou een hond naar mijn idee goed bij passen.

Ik kan fietsen naar mn werk ong 10 min, werk van smorgens half 9 tot 12 dan kan ik een half uur fietsen met hond (moet dan naar andere lokatie van mn werk). Werk dan van 1 tot 6 en ben daarna eerst weer een half uur aan het fietsen en zit dan nog 2 uur bij de paarden waar de hond lekker rond kan rennen. Dan weer naar huis fietsen ook ong een half uur. Ben dan rond 9 uur/half 10 (s avonds) thuis. Op beide lokaties kan de hond ook op het binnen erf of in de achtertuin terrecht als hij wil.

Zou die hoeveelheid beweging genoeg voor hem zijn? Bij heel slecht weer kan ik ook de auto pakken maar fietsen lijkt me voor de hond prettiger.

Graag hoor ik wat jullie denken!

Groetjes Linda
indianrose jest offline   Reply With Quote
Old 06-02-2008, 20:09   #2
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Hoi Linda,

Welkom op dit forum!!

Als ik het zo lees zo iedere TSW blij zijn met zo'n baasje, beweging en aandacht genoeg! Willen jullie met een pup beginnen of met een herplaatser? Hebben jullie al ervaring met honden? (priv'e dan , want in je werk zul je ze vaak genoeg tegenkomen )

Groetjes,

Bert
www.packleader.nl
herder jest offline   Reply With Quote
Old 06-02-2008, 21:55   #3
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske