Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-12-2004, 11:46   #1
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default dierplezier in goes

hallo allemaal,
10 tm 12 december is er in de zeelandhallen een beurs over (huis)dieren, waaronder verschillende stands om bepaalde hondenrassen te vertegenwoordigen. nu vroeg ik me af of er iemand is die weet of de tsjech ook wordt vertegenwoordigd.
voor meer informatie over de beurs www.zeelandhallen.nl en dan klikken op dierplezier. het lijkt mij wel een leuke beurs en ga ook zeker een bezoekje brengen, ik weet alleen niet of je je hond mee mag nemen, daar ga ik nog even over bellen.
groetjes en misschien tot in goes.
flora en laska
flora jest offline   Reply With Quote
Old 01-12-2004, 12:48   #2
Mirkawolf
Member
 
Mirkawolf's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Brussels
Posts: 556
Send a message via ICQ to Mirkawolf Send a message via Skype™ to Mirkawolf
Default

Ik controleerde dat en het schijnt zeer interessant. Ik zou, vooral op Zondag houden van te gaan, wanneer vele interessante dingen plaatsvinden. Maar ik ben op hond tentoonstelling die dag..

Mirka en Cira

Droevig voor de fouten, is het Babel Fish die voor me vertaalt
Mirkawolf jest offline   Reply With Quote
Old 01-12-2004, 14:40   #3
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Is heel gezellige beurs vind ik zelf,maar ja ben dan ook 3 dagen aanwezig met de Saarlozen en doe mee met demo's.
Verder is Mijke er ook zat en zon als het goed is,dus de Tsjech is ook vertegenwoordigd.
Je hond mag gewoon mee naar binnen.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 01-12-2004, 18:58   #4
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi Flora,

Leuk dat je er aan denkt om deze beurs even onder de aandacht te brengen!
In alle drukte vergat ik om hierover ook een berichtje op deze site te zetten

Maar zoals Christa al schreef heb ik daar ook een stand gereserveerd om de tsjechen "te promoten"

Daarom zal ik ook eea aan foto's en info materiaal meenemen. Ik ben er in ieder geval op zaterdag en zondag en als het even meezit probeer ik er zelfs vrijdag al te zijn

Hartstikke leuk als je ook langs komt! Sjaak en Daniele zouden proberen om met Ulphy en Diesel ook nog op een van die dagen langs te komen.

groetjes
Mijke

PS
Hi Mirka,

Indead Babel fish is making some strange translations
But no problem we can understand you!
It is very brave that you try to communicate in a Dutch forum!! I have not the guts to try to communicate (with any translation programm or machine) in a czech forum!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 04-12-2004, 14:00   #5
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default

hartstikke leuk dat de tsjechen en de saarlozen ook vertegenwoordigt worden. ik denk dat ik zondags kom kijken, ik vroeg me af of dit de leukste dag is??
in ieder geval tot dan,
groetjes flora
flora jest offline   Reply With Quote
Old 10-12-2004, 17:59   #6
danielle
Junior Member
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 28
Default

Hoi Mijke,

Zoals je al zei, we zouden proberen om langs te komen dit weekend in Goes, maar helaas is er iets tussen gekomen, we waren graag gekomen.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

In ieder geval heel veel plezier en tot kijk maar weer.

groetjes Danielle
danielle jest offline   Reply With Quote
Old 12-12-2004, 22:52   #7
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Nou het weekend zit er weer op.Was erg gezellig en vandaag ook lekker druk.Leuke mensen aan de stand gehad,die echt geinteresseerd waren in de wolfhonden en natuurlijk altijd het verschil wilde weten.Ben benieuwd of we van sommige hier nog wat horen,genoeg folders uitgedeeld met vele links op internet en adressen van nederlandse en buitenlandse fokkers.
Het is wel een succes om de 2 rassen echt bij elkaar in 1 stand te hebben.Hoewel 2 jonge reuen bij elkaar(Karlik & Akira) ,terwijl er een leuk teefje bij is(Solo) niet echt werkt.
Vandaag had onze Tsjechen man het rijk alleen met 3 SWH teven(Xandra,Solo,Yasmin)Nu was het Solo die eigenlijk niet wilde dat Karlik het met Yasmin aanlegde.Ook bij de Rassenparade,moesten we Solo en Karlik bij de sexegenoten in de gaten houden,zo jaloers als wat die 2.
Jammer voor hun,maar een paar zal het niet worden,we zullen maar niet meedoen aan dat rassen uitwisselen .

Mijke zal misschien nog wel wat meer te vertellen hebben en misschien betere foto's als ik.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 13-12-2004, 01:24   #8
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hallo Mijke en Christa,

Allereerst nog hartelijk dank voor de informatie vandaag(zondag)in Goes,wij zijn dat stel dat ff met jullie honden aan de wandel ging.
We zijn van plan om waarschijnlijk a.s. vrijdag naar een nestje tjechen te gaan kijken.
Zal zeker hier nog laten weten hoe dat gegaan is,de puppy's waar we vrijdag naar gaan kijken mogen eind januari weg.
Het was een gezellige dag en veel opgestoken van jullie antwoorden op onze vragen.
Ps: hoe vond Karlik de oliebollen Mijke

Groetjes Wilma en Robert
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 13-12-2004, 09:54   #9
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Leuk dat jullie gaan kijken,houd ons op de hoogte.En ik neem aan dat jullie in de buurt wonen van mij(Borssele)kom dan gerust eens langs met de pup,als is het geen SWH,wolfhonden ontmoeten is altijd goed voor opgroeiende hond.Solo zal dat erg waarderen.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 13-12-2004, 13:18   #10
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by Smokey
Hallo Mijke en Christa,

Allereerst nog hartelijk dank voor de informatie vandaag(zondag)in Goes,wij zijn dat stel dat ff met jullie honden aan de wandel ging.
Niets te danken hoor, ik hoop dat je wat wijzer bent geworden van de stortvloed info die van ons over je heen kreeg!

Eigenlijk heb ik weinig toe te voegen aan het verhaal van Christa

Het was inderdaad een hartstikke leuk, gezellig en productief weekend dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Eigenlijk zou het veel vaker mogelijk moeten zijn om op deze manier gezamenlijk voorlichting over de verschillende wolfhondenrassen aan geinteresseerden te geven

De aanwezige wolhonden kwamen van verschillende kennels en de "voorlichters" hadden ook geen persoonlijke belangen (zelf geen fokker /of geen pups & nesten in aantocht) zodat er ook helemaal geen schijn van vooringenomenheid of eigen belang was.
Iedereen die geinteresseerd was kreeg objectieve info over beide rassen (en de verschillen).

In onze stand hingen div. mooie foto's van TsW's en SWH's. Van de TsW's hingen er ook div. foto's van honden die "werkten" (sorteren, pakwerk etc), zodat ook in beelden al het verschil tussen de rassen te zien was.
Bezoekers konden flyers en folders met nog meer info meenemen, er werd verteld dat er RV's waren, er werden vele links op internet doorgegeven etc.
En bovendien kreeg iedereen de suggestie mee zich verder te orienteren, door op bezoek te gaan bij zo veel mogelijk individuele eigenaren en fokkers, alvorens een pup te gaan aanschaffen.

Naast al onze positieve verhalen over onze wolfhonden hebben we er natuurlijk ook alle nadelen van verteld (mensen kunnen beter van te voren weten wat ze te wachten staat, dan dat ze later dit soort zaken pas in de praktijk ervaren. Want helaas zijn er nog altijd mensen die totaal onvoorbereid een wolfhondpup aanschaffen)
Het verhaal van de "waterbedden hond" zorgde dan ook voor veel hilariteit!

Kortom ik hoop dat er nog meer gelegenheden zullen komen waarop we op zo'n leuke wijze voorlichting kunnen geven!

En hopenlijk mogen we een volgende keer dan ook de informatieve powerpoint presentatie van de NVTW gebruiken, waarop heel duidelijk de verschillen in het uiterlijk van beide rassen uiteen gezet wordt

groetjes
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org