Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Clubs en wetgeving

Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-09-2006, 13:29   #1
Ratheiser
Junior Member
 
Ratheiser's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Enschede
Posts: 79
Send a message via Skype™ to Ratheiser
Default Nieuwe WH-Club???

Beste mensen,

Wat krijgen we nu? Een nieuwe WH-Club?

Ik heb zonet post gekregen van de nieuwe vereniging 'Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klub' met verzoek om lid te worden. Heb ik iets gemist of wat is hier aan de hand? Wie staat er hier achter?

Graag een reactie van leden van onze 'oude' rasvereniging!

Gershom
Ratheiser jest offline   Reply With Quote
Old 19-09-2006, 18:48   #2
danielle
Junior Member
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 28
Default

Hoi Gershom,

Gaat het hier dan om een Nederlandse vereniging of is dit
uit een ander land????
danielle jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 00:28   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by Ferero
Gaat het hier dan om een Nederlandse vereniging of is dit uit een ander land????
Het is een nieuwe Nederlandse vereniging.

Quote:
Originally Posted by Ratheiser
Wat krijgen we nu? Een nieuwe WH-Club?
Ik heb zonet post gekregen van de nieuwe vereniging 'Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klub' met verzoek om lid te worden. Heb ik iets gemist of wat is hier aan de hand? Wie staat er hier achter?
Graag een reactie van leden van onze 'oude' rasvereniging!
Net als Gershom en vele andere TsW eigenaren heb ik vandaag de zelfde brief ontvangen, met het verzoek om lid te worden van de nieuw opgerichte vereniging voor Tsjechoslowaakse Wolfhonden de "Tjsechoslowaakse Wolfhonden Klup" (TWK)

Ik vind het eigenlijk wel een beetje vreemd dat de voorlopige bestuursleden van deze club/vereniging zelf geen antwoord geven op de vragen van Gershom en Ferero. Te meer omdat sommige van de voorlopige bestuursleden ook actieve schrijvers op dit forum zijn (en sommigen ook lid zijn van de rasvereniging NVTW).
Maar ik vind deze vragen ook zo in de lucht blijven hangen als niemand jullie antwoord geeft. Vandaar mijn persoonlijke reactie:

Ik heb alleen de zelfde brief ontvangen, en weet dus net zo veel over die nieuwe club als Gershom.
Daarnaast ontving een persoonlijk briefje van een ander voorlopig bestuurslid, waarin verteld werd, dat ze de meeste puppy kopers van onze honden via wolfdogsite hadden te weten achterhalen, maar dat dit bij sommigene niet gelukt was. Ik kreeg het verzoek de bewuste brief ook te verspreiden naar andere eigenaren van TsW’s uit onze kennel en hiervoor werden keurig postzegels bijgesloten. Ik zal deze brief dan ook zeker netjes doorsturen.

Ter info voor degenen die niet de brief ontvingen:
In de bewuste brief willen de verzenders laten weten dat er een nieuwe vereniging is opgericht en dat deze vereniging NAAST de rasvereniging een aantal activiteiten wil ontplooien als: (citaat)
1. Uitgebreide info omtrent het ras
2. Puppy bemiddeling via de website
3. Nieuwsbrief 1 x per 3 a 4 maanden, via website en/of Email
4. Seizoenswandelingen
5. 1x per jaar een Ledenvergadering, indien noodzakelijk meerdere keren
6. 1 x per jaar een Doe-Dag
7. UV proef (Uithoudings Vermogen proef, minimaal 20 km langs de fiets)
8. Mensen met probleemhonden begeleiden
Er zijn instructeurs en een voedingsdeskundige aanwezig
9. Lezingen organiseren, waarbij leden ook onderwerpen kunnen aangeven

Daarnaast wordt gevraagd om lid te worden van deze vereniging en wordt vermeld dat begin volgend jaar de oprichtingsvergadering zal plaats vinden. Daarnaast wordt er aangegeven dat er een contactpersoon is aangesteld waarbij je met vragen terecht kan. En als bijlage wordt een inventarisatie formulier meegestuurd, waarbij mensen zich als lid kunnen opgeven en tevens kunnen aangeven aan welke activiteiten zij willen deelnemen en/of ze bestuurslid willen worden.

Mijn persoonlijke reactie op al deze ontwikkelingen:

Als admin van wolfdog weet ik door tig mailtjes en telefoontjes dat heel veel TsW eigenaren niet tevreden/blij zijn met de officiële rasvereniging die nu al bestaat o.a. omdat:
o Het in hun ogen alleen een vrienden clubje is van de grootste Ned. TsW fokker
o Dat deze fokker ook de voorzitter is van de club (en dit in hun ogen ook altijd zal willen blijven)
o Dat de voorzitter een monopoly positie heeft
o Dat meerdere bestuursleden zelf geen TsW hebben, maar kennissen/vrienden van de voorzitter zijn
o Dat een groot deel van de leden SWH eigenaar is i.p.v. TsW eigenaar
o Dat de huidige leden nagenoeg allemaal honden van de voorzitter hebben
o Dat deze leden op een ledenvergadering het allemaal naadloos eens zijn met de voorzitter
o Dat eigenaren van TsW’s die niet van de voorzitter (of lijnen daar uit) zijn, nagenoeg nooit invloed hebben op de RV
o Dat de RV weinig doet voor leden
o Dat de RV weinig activiteiten organiseert
o Dat de site van de RV super saai is met oude info (hetgeen zeker de laatste tijd niet meer waar is!)
o Dat de RV zich altijd op privacy wetgeving baseert om info over leden bekend te maken (zodat leden nooit onderling contact kunnen leggen om iets samen te ondernemen)
o Dat er weinig ruimte is voor inbreng van leden met nieuwe andere ideeën
o Etc

Daarnaast:
o De Raad van Beheer erkent alleen de officiële rasvereniging van een ras (in dit geval de reeds bestaande NVTW)
o Het staat iedereen in Nederland vrij om een eigen club en/of vereniging op te richten
o Persoonlijk vind ik het heel leuk en prijzenswaardig dat sommige TsW eigenaren wandelingen e.a. activiteiten organiseren
o Een nieuw opgerichte activiteiten club voor TsW’s zou ik heel leuk gevonden hebben
o De door deze nieuwe club geplande zaken (pup bemiddeling, probleemhonden, voedingsadviezen etc ) vind ik veel te pretentieus en niet bij een club naast de RV passen.

Tenslotte:
Even voor de duidelijkheid, zelf ben ik het ook met veel van de genoemde zaken over de officiële RV eens! Diverse mensen hebben mij dan ook vaak gevraagd om een nieuwe andere club voor TsW’s te starten.
Maar…… al het bovenstaande was/is voor mij geen reden om dat ook daadwerkelijk te doen., omdat ik niet geloof in afsplitsingen om mijn eigen ideeën te kunnen realiseren.

Ik zelf blijf nog steeds geloven in democratie. Dit houdt in dat als ik veranderingen wil binnen de officiële RV, ik zelf ook zal moeten investeren. Dan zal ik ook al de kopers van onze pups moeten stimuleren om lid te worden van de RV. Dan zal ook een ieder naar een ledenvergadering moeten komen voor zijn/haar eigen inbreng. En als alle andere fokkers dit ook doen, zullen er zeker de breed gewenste veranderingen plaats kunnen vinden.
Maar zo lang ik en andere TsW fokkers dit niet doen, kunnen we niet verwachten dat er zaken veranderen.

Het lid worden van een nieuwe/andere Nederlandse club vind ik zelf geen optie. Want eigenlijk vind ik het zelf dit hele gebeuren een beetje lijken op het kerkgebeuren in Nederland (sorry als ik nu iemand op de tenen trap!) Als mensen het niet op alle punten en komma’s eens zijn over de inhoud, richten ze gewoon weer een nieuwe kerk/sekte op.
En stel je voor dat alle TsW fokkers dit zelfde gaan doen voor hun eigen honden en honden uit hun lijnen….
Daarom zal ik zelf ook geen lid worden van deze club/vereniging.

Maar vanzelfsprekend wens ik deze mensen wel veel succes met hun nieuwe club! Ik zal zeker ook al hun evenementen en activiteiten gaan vermelden op de wolfdog site (hoe meer er voor TsW’s te doen is hoe beter!). Maar ik hoop wel dat ze ook een constructie verzinnen dat ook mensen met TsW’s van buiten hun club ook mogen deelnemen aan hun activiteiten.

Vriendelijke groeten,
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 08:51   #4
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

ik heb ook die brief gekregen en net als Mijke geloof ik in een democratie en daarom word ik dus wel lid. Kan me voorstellen dat het voor Mijke een ander verhaal is, aangezien Flip ook in het bestuur van de RV zit.

Ik deel de mening van anderen op het gebied van de RV. Het is één grote vriendenkliek van Corrie, waar verder niets uitkomt. O ja, als je geluk hebt 4 keer per jaar een blaadje met verhalen. Begrijp me niet verkeerd, ik mag Corrie graag. Maar ff heel eerlijk gesproken... Aan die hele RV heb ik persoonlijk niets. En je wordt toch alleen lid van iets als je er iets uit kan halen.

Verder blijf ik wel lid van de RV. Moet toch kunnen???
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 09:31   #5
Ratheiser
Junior Member
 
Ratheiser's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Enschede
Posts: 79
Send a message via Skype™ to Ratheiser
Default

Hallo iedereen,

Bedankt voor de reacties; vooral van de kant van Mijke. Ik vind het buitengewoon teleurstellend, dat de vertegenwoordigers van het nieuwe clubje zelf geen reactie geven.

Gershom
Ratheiser jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 10:08   #6
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Wij zijn het met Mijke eens. Wij Sandra en Edwin doen sinds kort de site van NVTW. En ja ook wij hebben 2 de Louba-Tar honden. En wij doen ook de site van Corrie. Maar wij zeggen ook wat we ervan vinden, en dat is dat die club als ze niet heel snel wat doen gata ophouden te bestaan!!!

Maar wij doen wat, we doen nu de site om een positieve invloed in te brengen. We hebben gezeurt toen ze geen KCM wilden organiseren, want leden willen dat er wat georganiseerd wordt. Maar dan moeten de mensen dioe zeuren wel willen investeren. Of gaan we hetzelfde doen als bij de Saarloos?????????

Gewoon 2 clubjes, 2 lijnen zodat de gene populatie zo klein wordt dat we allemaal in de shit zitten. Ik dacht dat we allemaal met een ras bezig zijn nl de Tsjechoslowaakse Wolfhond.

Wij zijn niet lid van het bestuur, maar hebben de afgelopen weken hard gewerkt aan de KCM om er wat leuks en moois van te maken. Wij hebben geprobeert een wandeling te organiseren, maar daar bleken de meeste Tjseche mensen geen behoefte aan te hebben. Opkomst Tsjechen was zeer laag. De Saarlozen maakte het goed (een compliment voor zij die er wel waren). Er is een UV examen geweest dit jaar, wij hebben mensen benadert, maar wederom geen intresse, helaas moesten we het zelf af laten weten daardat 1 van onzelf gewond was. Dus wat zeuren we nu!!!!!!!

Wij doen ons best maar de Tjseche mensen schijnen ook niet te willen!!!!!!
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 10:45   #7
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Hoi Sandra,

Heb je gprobeerd te bellen maar krijg je niet te pakken. Ik heb wat vraagjes.

Zou je mij ff willen bellen??
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 11:57   #8
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Namens het bestuur van de eventueel nieuw op te richten club , wil ik u het
volgende mededelen.

* Ten eerste zijn wij niet onwillig om te reageren maar kwam het
gisteren voor iedereen erg ongelukkig uit.
Hierbij excuses aan de heer Ratheiser, Fererao en Mijke.

* Ten tweede: Wij zijn nog een club "IN OPRICHTING" alleen de
voorbereidingen zijn in gang gezet.


Zoals Mijke al opgemerkt heeft, kan er maar één RASVERENIGING zijn
volgens de Raad van Beheer.
Wij willen zeker niet pretenderen, dat wij een "nieuwe" RASvereniging
WILLEN ZIJN of in de toekomst WILLEN WORDEN maar wel een NIEUWE
vereniging voor eigenaren en liefhebbers van Tsjechoslowaakse
Wolfhonden, die zoveel mogelijk de zaken objectief wil behartigen en
bekijken.

Mijke heeft een rijtje opgesomd waarin vermeld wordt waarom een aantal
leden eventueel niet tevreden zijn met de RASvereniging.

De nadruk zal bij ons ook uiteindelijk liggen in de activiteitensfeer
(en misschien wordt Mijke dan toch nog lid) maar wij willen er voor
iedereen zijn en daarbij ook een zekere voorlichtingsrol vervullen.
Onder Puppyinfo verstaan wij b.v. alleen de vermelding van nestjes van
iedereen, dus ook van leden van de RASvereniging mits ze aan ons worden
doorgegeven
Voedingsadviezen en begeleiding van probleemhonden, alleen wanneer de
desbetreffende mensen erom vragen.

Zoals dus uit het bovenstaande blijkt, willen wij het ook democratisch
houden en moet het NIET gezien worden als een afsplitsing van de huidige
rasvereniging. Wij zien het meer in de vorm van, meer gezamelijk iets
ondernemen en proberen er een leuke club van de maken.

Nogmaals Mijke ziet het oprichten van deze vereniging als een
afsplitsing, wij zien het meer als een 2e vereniging NAAST de huidige
RASvereniging. Waarom zouden er anders b.v. zoveel voetbalverenigingen
zijn met als hoofdvereniging de KNVB.
Zo is het bij ons ook, EERST komt de RASvereniging, dan komen WIJ maar
wij willen proberen om iedere TW eigenaar cq liefhebber, iets te bieden.

Er is echter nog een lange weg te gaan voordat we een echte "vereniging"
zullen zijn of worden. Vandaar dat er een "INVENTARISATIE'-FORMULIER" is
bijgesloten om te kijken of een nieuwe vereniging haalbaar is en/of we
leden kunnen vinden. Mochten er echter voldoende leden zich aanmelden,
dan zal er een oprichtingsvergadering plaatsvinden begin van het nieuwe
jaar. Zo niet, dan gaat alles over.

En nog even op Mijke's laatste vraag terug te komen.
Voor mensen die geen lid zijn/willen worden en toch aan een bepaalde
activiteit willen deelnemen, zal uiteraard een oplossing voor gezocht
worden,

Namens het voorlopige Bestuur
Stefanie Korthout
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 12:50   #9
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

OK maar is er al gekeken naar deze zaken om die binnen de Rasvereniging te doen?

Wij zijn nl ook druk bezig om binnen de rasvereniging de mensen wakker te schudden om meer te organiseren. Als dus blijkt dat veel mensen er zo over denken, wordt het mischien tijd om een bijzondere algemene ledenvergadering aan te vragen bij het bestuur en dan moet ervoor gezorgt worden dat voor die tijd alle wensen van de mensen op papier komen te staan.!
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 13:10   #10
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Ik denk dat wat jij wilt, dat dat een beetje te idealistisch is.

De rasvereniging heeft naar mijn mening bij veel mensen het vertrouwen kapot gemaakt. Het bestuur hoort namelijk onpartijdig te zijn. In mijn ogen is dat niet het geval. (en dan praat ik niet alleen in mijn straatje.)

Mijn vermoeden is dan ook dat het heel lang zal duren voordat de RV is zoals ie zou moeten zijn, als dat uberhaupt al mogelijk is.

maar nogmaals, dat is mijn mening.
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 13:24   #11
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Een vereniging wordt gemaakt door zijn leden en niet door het bestuur !!!!!!

Als je niets doet gebeurt er in ieder geval niets. En een vereniging kan nooit aan alle eisen van alle afzonderlijke leden voldoen.
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 13:52   #12
Ratheiser
Junior Member
 
Ratheiser's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Enschede
Posts: 79
Send a message via Skype™ to Ratheiser
Default

Beste Stefanie,

Bedankt voor jouw reactie. Ik moet toegeven dat ik me grotendeels de mening van de anderen participatoren aansluit: Waarom niet in de al bestaande club aktiever optreden? Wat jullie doen, sticht vooral verwarring. Dit vind ik echt jammer, want jullie blijken in het algemeen aktiever te zijn dan de meeste WH-bezitters.

Gershom
Ratheiser jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 13:57   #13
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Zoals ik al aangaf is het niet onze bedoeling i.p.v. de rasvereniging te zijn, maar ernaast.

Je moet ons dan ook niet zien als rasvereniging, maar meer als een activiteiten-club.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 20:45   #14
Monica
Junior Member
 
Monica's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Hoorn
Posts: 16
Default

Wij hebben sinds 11 maanden een tsjech,ontzettend lief,hij heeft een vervelende situatie met de krantenbezorger meegemaakt.
Na dit voorval was hij extreem bang voor mensen ik werd van het kassie naar de muur gestuurd,iedereen wist wat er moest gebeuren,niet dus.
Ik ben in contact gekomen met stefanie,en ben daar met mijn PROBLEEM hond warm ontvangen,dank zei de inzet van bert gaat het nu stukken beter.
Ik hoop dat het wat wordt met de klup,ik heb mijn formulier al opgestuurt,het is een groepje leuke mensen en wij doen ook leuke dingen en daar gaat het om,en er is vast wel ruimte voor een extra club.
Monique
Monica jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 22:06   #15
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Ratheiser
Beste Stefanie,

Bedankt voor jouw reactie. Ik moet toegeven dat ik me grotendeels de mening van de anderen participatoren aansluit: Waarom niet in de al bestaande club aktiever optreden? Wat jullie doen, sticht vooral verwarring. Dit vind ik echt jammer, want jullie blijken in het algemeen aktiever te zijn dan de meeste WH-bezitters.

Gershom
Hoi Gershom,

In Duitsland is het vrij gewoon om meerdere verenigingen te hebben voor het zelfde ras. Verwarring zou het niet op hoeven te leveren, omdat wij geen RV zijn. Ook in Nederlanden zijn er bij verschillende rassen, meerdere verenigingen/clubs.

Over het actief zijn in de NVTW kan ik niets melden. We hebben gemerkt tijdens verschillende wandelingen dat er toch best behoefte is aan meer activiteiten en gezellige samenkomsten. Dit wilden wij gewoon zo organiseren, zoals wij dat nu opgezet hebben. Via een vereniging.

groetjes Kim Kobesen
medebestuurslid TWK
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 22:45   #16
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Quote:
Originally Posted by "kobesen
Hoi Gershom,

In Duitsland is het vrij gewoon om meerdere verenigingen te hebben voor het zelfde ras. Verwarring zou het niet op hoeven te leveren, omdat wij geen RV zijn. Ook in Nederlanden zijn er bij verschillende rassen, meerdere verenigingen/clubs.

Over het actief zijn in de NVTW kan ik niets melden. We hebben gemerkt tijdens verschillende wandelingen dat er toch best behoefte is aan meer activiteiten en gezellige samenkomsten. Dit wilden wij gewoon zo organiseren, zoals wij dat nu opgezet hebben. Via een vereniging.

groetjes Kim Kobesen
medebestuurslid TWK
Hoi Kim,

Jullie zijn zo vreselijk actief maar nog niemand van jullie heeft reactie gegeven op het feit dat wij 2x iets hebben geprobeert te organiseren, maar weinig tot geen opkomst.
- Paaswandeling Austerlitz en UV examen.
Wij hebben mensen persoonlijk benadert, het heeft in het clubblad van de NVTW gestaan en oa op deze site.

Graag jullie reactie waarom jullie het toen lieten afweten?

Sandra & Edwin
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 22:48   #17
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ik heb geen idee. Reden waarom ik niet bij het UVexamen was was omdat mijn hond er te jong voor was. De paaswandeling weet ik niet meer waarom ik er niet was.
Mijn hond was voor het UV examen gewoon te jong.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 22:49   #18
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

En nog een paar activiteiten van de NVTW

nieuwe website
Kampioenschapsclubmatch

Wij willen echt niet zeggen dat het daar overloopt van de wandelingen etc. Maar wij zijn zeker van plan daar wat aan te gaan doen. Maar uiteraard niet weer in het midden des land, daar wij uit Friesland moeten komen. We vrezen alleen dat als we het hier in de buurt houden dat er echt geen mens en/of Tsjech komt opdagen!

Sandra & Edwin
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 22:49   #19
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Oh wacht! Ik had een koopzondag met pasen! Nu weet ik het weer. In het paasweekend was de energiewinkel open.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 21-09-2006, 08:53   #20
Ratheiser
Junior Member
 
Ratheiser's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Enschede
Posts: 79
Send a message via Skype™ to Ratheiser
Default

Beste mensen,

Ik ben het helemaal eens met Sandra en Edwin: als er iets wordt georganiseerd, doen onze WH-bezitters nauwelijks mee. Ik heb ook geprobeerd een regionale wandeling te organiseren. Geen enkel aanmelding is binnengekomen, behalve van enkele trauwe SWH-bezitters. Ik betreur dit zeer.
Ik blijf erbij: hoezo iets nieuws oprichten als er meer dan genoeg ruimte is om dingen binnen de al bestaande organisatie te organiseren?! Ik ben overtuigd, dat als jullie je opgeven als organisatoren van aktiviteiten BINNEN de RV, de RV jullie/ons ook de ruimte geeft om dit te doen.

Gershom
Ratheiser jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org