Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 29-10-2010, 16:51   #1
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default Woef magazine november 2010

Even melden dat in het Woef magazine van november een artikel met foto's staan over wolfhonden in het algemeen. Er is sprake van saarloos, tsjechoslowaak,lupo italiano,american wolfdog.
De tekst strookt met de waarheid, doch over de foto bij de TWH ben ik niet tevreden. Ze laten een foto zien waarop de hond zijn tanden laat zien en zijn oren plat legt.
Mensen zien liever foto's dan tekst lezen en heb ik dus schrik dat ons ras
in slecht daglicht komt. ( heb ik vandaag wederom aan de schoolpoort ondervonden.....)
Patrick
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote
Old 29-10-2010, 23:53   #2
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Ik zag het afgelopen maand in de Woef staan dat deze maand een special erover zou komen, dus had ik hun ook al een mail gestuurd om even te verduidelijken dat ze bij het laatste artikel de Tsjech toch echt wel iets teveel als huis-tuin en keuken hond hadden afgestempeld.
Een reactie heb ik van hun niet gehad, en nu ik het gelezen heb snap ik dat ook, want ik ben het absulut niet met alles eens wat ze schrijven.

Ik heb wel een letterlijk overgenomen opmerking uit mijn mail in het stukje terug gevonden, dus gelezen hebben ze het wel.
En waarschijnlijk hebben ze ook de toegevoegde linken gebruikt, want bij hun vorige artikel hebben ze hun info in NL gehaald, en nu wisten ze toch de Tsjechen ook in België te vinden

Tja Patrick je ziet het we hebben heerlijk eenvoudig trainbare honden, gemiddeld 1 half tot een jaartje meer training wat extra afwisseling in het trainschema en niets aan het handje, je Tsjech doet alles wat je wil.
Hier en daar word soms wel even opgemerkt dat ze niet voor beginners zijn in feite, maar dat nog meer in de tekst verstoppen lukte volgens mij niet.

En inderdaad je opmerking over die foto deel ik dus ook.
Alle wolfhonden staan normaal op de foto, en zelfs de wolven in het andere artikel, maar van de wolfhond die het meeste bij ons op straat te vinden is moeten ze een agressiefoto afdrukken.

Nee ik heb al vaker met mijn kop geschuddelt bij artikelen die in de Woef staan.
Waarom luisteren ze niet gewoon naar de echte verhalen van de mensen die deze honden hebben ipv altijd hun eigen draai overal aan te geven.
Maar je hebt het nu kunnen lezen..........een Tsjech sloopt alleen als deze te weinig beweging krijgt.
Oké dan heeft Sky die emmer die na het UV examen gesneuveld is niet gesloopt dat was beslist Inc, want Sky had immers net de nodige Km's gemaakt

Toegegeven, de tekst is niet zo ver van de waarheid als hun normaal presteren, maar 100% kloppend vind ik deze nog niet.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com


Last edited by Tatti; 29-10-2010 at 23:55.
Tatti jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org